Gå til innhold

Hvor blir det av spillene?

Anbefalte innlegg

Kom på en del spill jeg ser fram til som nesten har gått i glemmeboken da man ikke har fått noen ny info på lenge:

Alan Wake (PC/X360)

En psykologisk sandbox-style thriller med klare Twin Peaks-referanser fra Remedy, folka som ikke har gitt ut noe spill siden Max Payne 2 for 5 år siden!

Tror sist vi så noe til spillet var denne imponerende demonstrasjonen fra september 2006. Det er snart to år siden...

Afrika (PS3)

Sony har vist fram to trailere hvor man ser dyreliv i Afrika med vakker grafikk. Det virker ganske friskt og originalt bare pga. settingen, men nå er det snart et år siden forrige trailer og man vet lite/ingenting om faktisk gameplay i "spillet".

Splinter Cell: Conviction (X360/PC)

Det femte SC-spillet eksklusivt til X360 og PC som utfra den over ett år gamle traileren virker som serien tar en ny vending. Dette skulle opprinnelig komme ut høsten 2007, så ble det Q1 2008, så Q2 2008 som vi er i nå. MGS4 er jo like rundt hjørnet, så mulig de ikke har lyst å konkurrere med det. Blir det høsten 2008?

Heavy Rain (PS3)

Fra folka bak Fahrenheit (bra spill fortsett fra den forferdelige slutten) som imponerte med

fra E3 06. Siden den gang har det vært stille.

Kom gjerne med flere eksempler på kommende spill som har falt ut av rampelyset...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alan Wake har ikke blitt kanselert nei, de er like aktive som før, men det har ikke vært NOE nytt info eller updates på lenge, men de jobber med spillet uten tvil. Bare å ta en tur innom hjemmesiden og sjekke forums. Remedy vil gi ut mer når de er klar for det, men er helt enig med folk som blir drittlei av å vente på oppdateringer nå.

Lenke til kommentar

Alan Wake skal visst være et psykologisk thriller/horror spill. Handler om forfatteren Alan Wake som prøver å "finne seg selv" og reiser til et lite sted hvor han kan få skrive i fred og bli inspirert av nye ting. Så viser det seg at alt er ikke som det ser ut.

Lenke til kommentar

Men la oss nå vente og se, tenk om Alan Wake er bare helt fantastisk, er ikke rettferdig å si det om et spill som vi har sett så lite av for øyeblikket, håper bare for guds skyld at det kommer ut i år, for jeg klarer ikke vente noe særlig mer. :)

Lenke til kommentar
Alan Wake (PC/X360)

31 oktober.

Dette stemmer ikke. Det er ikke satt noen utgivelsesdato for Alan Wake. Hvis noen dato blir satt, så skriver vi om det på Gamer.no, og oppdaterer produktsidene her:

http://prisguide.gamer.no/product.php?productId=34159

http://prisguide.gamer.no/product.php?productId=34160

Jeg pratet forresten med en PR-representant for utviklerstudioet for noen måneder siden. Da fortalte de at de var veldig fokusert på utviklingen, og ville vente litt med å fortelle mer om spillet. Mannen forsikret meg om at ting går veldig bra, og at "spillet ser fantastisk ut".

Lenke til kommentar

Har sett noen demonstrasjons videoer av Alan Wake på YouTube og spillet ser meget bra og. Selve historien i spillet minner dog litt om Stephen King "Secret window", en kortnovelle om en utbrent forfatter mitt i en skillsmisse som tydeligvis i typisk King stil klikker bananas.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...