kilik Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Kom på en del spill jeg ser fram til som nesten har gått i glemmeboken da man ikke har fått noen ny info på lenge: Alan Wake (PC/X360) En psykologisk sandbox-style thriller med klare Twin Peaks-referanser fra Remedy, folka som ikke har gitt ut noe spill siden Max Payne 2 for 5 år siden! Tror sist vi så noe til spillet var denne imponerende demonstrasjonen fra september 2006. Det er snart to år siden... Afrika (PS3) Sony har vist fram to trailere hvor man ser dyreliv i Afrika med vakker grafikk. Det virker ganske friskt og originalt bare pga. settingen, men nå er det snart et år siden forrige trailer og man vet lite/ingenting om faktisk gameplay i "spillet". Splinter Cell: Conviction (X360/PC) Det femte SC-spillet eksklusivt til X360 og PC som utfra den over ett år gamle traileren virker som serien tar en ny vending. Dette skulle opprinnelig komme ut høsten 2007, så ble det Q1 2008, så Q2 2008 som vi er i nå. MGS4 er jo like rundt hjørnet, så mulig de ikke har lyst å konkurrere med det. Blir det høsten 2008? Heavy Rain (PS3) Fra folka bak Fahrenheit (bra spill fortsett fra den forferdelige slutten) som imponerte med fra E3 06. Siden den gang har det vært stille. Kom gjerne med flere eksempler på kommende spill som har falt ut av rampelyset... Lenke til kommentar
crosby32 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Splinter Cell er i rute. De andre er det nok litt verre med. Lenke til kommentar
wise Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Både Sony og UbiSoft skal ha store pressearrangementer i løpet av de nærmeste ukene, vi får håpe på oppdateringer i forhold til disse litt glemte spillene... Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Håper virkelig Alan Wake får se dagens lys.. Virker som et meget interessant spill! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Et par andre spill som har gått i glemmeboken: Utfra dette intervjuet med SOny er Eight Days (PS3) i full produksjon nå, mens The Getaway (PS3) er i startfasen. Tipper 2009 for Eight Days og 2010 for The Getaway. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Ble ikke Alan Wake kansellert? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Alan Wake har ikke blitt kanselert nei, de er like aktive som før, men det har ikke vært NOE nytt info eller updates på lenge, men de jobber med spillet uten tvil. Bare å ta en tur innom hjemmesiden og sjekke forums. Remedy vil gi ut mer når de er klar for det, men er helt enig med folk som blir drittlei av å vente på oppdateringer nå. Lenke til kommentar
M to the S Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hva går egentlig Alan Wake ut på? Er det bare sånn at du går rundt? Orker ikke å se alt på reviewet. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg er ikke helt sikker på hva jeg sier nå, men jeg tror det handler om en utbrent(?) forfatter (Alan Wake) som reiser til et eller annet sted, men så blir alt han skriver om virkelig... Jeg tror det var noe i den duren... Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Alan Wake skal visst være et psykologisk thriller/horror spill. Handler om forfatteren Alan Wake som prøver å "finne seg selv" og reiser til et lite sted hvor han kan få skrive i fred og bli inspirert av nye ting. Så viser det seg at alt er ikke som det ser ut. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Ok da, jeg hadde nesten rett... Lenke til kommentar
Rekluse Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Alan Wake kan ikke sammenligne seg med Max Payne 1-2. Selvom jeg ikke vet noe om hvordan Alan Wake er så tror jeg Max Payne er bedre. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Så ett spill som har vært under utvikling i flere år av det samme selskapet som ga oss Max Payne spillene og som du selv sier du IKKE VET NOE OM, så mener du at Max Payne er UANSETT bedre? Lenke til kommentar
Rekluse Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg sa jeg tror at det ikke blir bedre enn Max Payne, men jeg nevnte også at jeg ikke visste noe om Alan Wake, men liker bare ikke konseptet! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Men la oss nå vente og se, tenk om Alan Wake er bare helt fantastisk, er ikke rettferdig å si det om et spill som vi har sett så lite av for øyeblikket, håper bare for guds skyld at det kommer ut i år, for jeg klarer ikke vente noe særlig mer. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Synes jeg leste i GameReactor for en tid tilbake at Heavy Rain er kansellert. Det er jeg 80% sikker på. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Alan Wake (PC/X360) 31 oktober. Afrika (PS3) Tja googlet, siste info er fra 2007 hvor de bekrefter at de forsatt driver med det. Splinter Cell: Conviction (X360/PC) TBA Heavy Rain (PS3) TBA Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Synes jeg leste i GameReactor for en tid tilbake at Heavy Rain er kansellert. Det er jeg 80% sikker på. Surfet litt rundt, men finner ingenting om noen kansellering. Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Alan Wake (PC/X360)31 oktober. Dette stemmer ikke. Det er ikke satt noen utgivelsesdato for Alan Wake. Hvis noen dato blir satt, så skriver vi om det på Gamer.no, og oppdaterer produktsidene her: http://prisguide.gamer.no/product.php?productId=34159 http://prisguide.gamer.no/product.php?productId=34160 Jeg pratet forresten med en PR-representant for utviklerstudioet for noen måneder siden. Da fortalte de at de var veldig fokusert på utviklingen, og ville vente litt med å fortelle mer om spillet. Mannen forsikret meg om at ting går veldig bra, og at "spillet ser fantastisk ut". Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Har sett noen demonstrasjons videoer av Alan Wake på YouTube og spillet ser meget bra og. Selve historien i spillet minner dog litt om Stephen King "Secret window", en kortnovelle om en utbrent forfatter mitt i en skillsmisse som tydeligvis i typisk King stil klikker bananas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå