Gå til innhold

Deler til wow/aoc-pc

Anbefalte innlegg

Heisann.

Lager ny post jeg, med samme tema iogmed det ikke var veldig med respons på forrige. Skal ha deler til ny wowpc, dvs utbytte av så og si all innmat i kabinettet. På kjøpslisten er: Hovedkort, prosessor, skjermkort og ram.

Pcen skal funke optimalt på world of warcraft på en 1280x1024 skjerm med alle instillinger på fullt. Age of conan er satt opp pga det kan bli aktuelt å spille på denne maskinen.

Han jeg skal bestille til har da en satadisk, dvdbrenner, 17"lcd (1280x1024) og ett midikabinett med 400w stabil og god strømforsyning. (kjent merke, husker bare ikke hvilket)

Han hadde i første omgang tenkt seg oppgradering til en pris rundt 3000kr _uten_ moms.

Første tanken min så langt var en 45nm c2d (e8x00), 8800gt/3850 256mb versjon, 2gb rask ram (pc6400-pc8500) og ett passende hovedkort. Eneste problemet med det er at det skal bestilles denne uken, og ser det er lite av e8x00 prosessorer på lager.

Prøvde også å se etter ett amd oppsett (x4 9850), men har ikke helt greie på hvilke hovedkort som er gode til en såppass krevende prosessor (125w) samt jeg ikke vet om det vil gå på hans 400w psu.

Om noen kan komme med noen gode forslag, og helst da varer som er på lager, hadde jeg satt stor pris på det.

mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...