mandela Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 hadde Asus A7N266-VM sensoren på denne er: A7N266 VM AS99127F satt inn MSI KT4M-L sensoren på denne er: Model : Winbond W83697HF ISA Version : 6.00 Mainboard Specific Support : No cpu-temperaturen har gått opp 8 grader uten andre endringer enn hk, har montert kjøleren flere ganger for å sjekke om det var dårlig goopa (arctic silver 2) tips til hva som kan være humbug? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 En av målerne er feil. Tipper den siste måler rett, siden det er Winbond. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Det er ganske vanlig at forskjellige hovedkort oppgir forskjellige temperaturer (i hvert fall i min erfaring). Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 jeg har sluttet og tro på slike sensorer jeg, jeg tror bare på om systemet er stabilt eller ikke. jeg har hatt mye rare temper fra 19-40 ved bytte av hk :-? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 da er det bare å sette shutdown-temperatur i bios og ikke bry seg? Lenke til kommentar
phelos Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Heraldo, hvordan er du ellers fornøyd med hovedkortet? Jeg har ikke får mitt enda, de var utsolgt for kabinettet jeg skulle ha: Chieftec TS-10W. Får hele sulamitten rundt 14-15.mars :-? Lurte på en liten ting, hvordan vil det fungere ned 200 watts psu? Seagate Barracuda 120gb/8mb XP 1800+ Thoroughbred (thermalright slk-600 - m/papst 8412 N/2GL - 12db) Radeon 9500 (fjerner vifte, bruker Zalman 80A-HP) En asus cd brenner Apacer 512mb PC-333m PC-2700 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Heraldo, hvordan er du ellers fornøyd med hovedkortet?Jeg har ikke får mitt enda, de var utsolgt for kabinettet jeg skulle ha: Chieftec TS-10W. Får hele sulamitten rundt 14-15.mars :-? Lurte på en liten ting, hvordan vil det fungere ned 200 watts psu? Seagate Barracuda 120gb/8mb XP 1800+ Thoroughbred (thermalright slk-600 - m/papst 8412 N/2GL - 12db) Radeon 9500 (fjerner vifte, bruker Zalman 80A-HP) En asus cd brenner Apacer 512mb PC-333m PC-2700 du mener msi kt400? kan fortsatt ikke si så mye for jeg har hatt det i bare noen dager, men så langt har det vært stabilt. Som du har kanskje sett er overklokking vanskelig om ikke umulig på kortet, men det gjør meg ingenting for jeg prioriterer støysvakt system. Har selv bl.a. fjernet vifta på radeon 8500 osv. Jeg bruker pc2100 ram som jeg hadde liggende etter å ha solgt forrige hk. 200W psu skal ikke være noe problem, har hatt 200W lenge på flere pcer uten problemer.(se forøvrig signatur, jeg har passe fult matx kabinettt) Et "problem" som jeg kom over var cpu-socket plasseringen på hk, dersom man har 80mm vifte på cpukjøler må man modde litt på harddisk-rammen inne i chieftec kab. (jeg har 2 hdd der i stedet for floppy+hdd). jeg måtte knekke løs metallplaten (den som eventuelt skal fjernes dersom man ønsker floppy f.eks. på de plassen) foran og skru harddiskene lenger inn mot fronten. Jeg byttet hk fra nforce til kt400 for å få bedre linux-støtte og jeg er fornøyd nå Ellers må jeg beklage og si at msi trolig betrakter dette kortet som oem produkt (kjøpte det på vsdata). Kortet kom i en hvit pappeske, så lite innbydende ut, esken altså. Videre fulgte det ikke med noe digital ut-bracket eller ekstra usb porter. Asus sitt matx kort som jeg hadde før dette kortet kom fullstappet med ekstra com-port, usb og digital ut brackets. Det følger med bra antivirus med på dette kortet, pc-cillin. Motherboard monitor støtter foreløpig ikke dette hk. Skriv i denne tråden hva du synes om kortet når du får det, ok? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå