B1ny Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Det funker ikke, vent til de kommer med automatisk oppsett. De vil ikke komme med dette før nettet funker, så det er ikke noe vits å bruke tid på å sette opp telefonen før de har kommet med dette. Edit, så nå innlegget om Ryen og Sagene, kjører der hver dag så jeg skal sjekke det til mandagen. Jeg prøvde forøvrig med MTU Fri kortet jeg også har i 6280 telefonen men det funket ikke i den heller. Endret 16. mai 2008 av B1ny Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 N82 må jo støtte GSM data?Sånn jeg har forstått det så er GSM data Edge? GPRS er pakkesvitsjet data, så det er det du må velge. GSM data er når du ringer til et datamodem hver gang du skal på internet, det var slik wap fungerte før gprs kom. Da må man betale pr. min, ikke pr. KB. Jeg har MTU Fri og en SE W580i og gprs fungerer helt fint for meg (oppholder meg stort sett i Oslo indre øst, Grünerløkka - Helsfyr). Jeg har hatt MTU siden 14. mai (i dag er det 16.) og alt av tale/sms/gprs har fungert bra til nå. Dog ikke GRPS når man har telenorroaming, men det er vel bare et tidsspørsmål før det også funker. Lenke til kommentar
B1ny Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Det er vel ikke noe annet som skal gjøres enn å lage ett tilgangspunkt, som det egentlig er det samme hva du kaller. Det eneste som skal endres i default innstillingene til det nyopprettede tilganspunktet er at du legger inn "internet.mtu" under "Tilgangspunktnavn" og bytter til "Normal" under "Godkjenning". Så er det bare å velge det nyopprettede tilgangspunktet når webleseren spør om tilgangspunkt. Syntes det er veldig merkelig hvis dette stemmer og det kun er noen få som får det til å funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå