Vegard_Haug Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Den røde bjørnen våkner. Se videoen Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Gleder meg til dette Får håpe det fikser overgangen fra PC til konsoll. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hva er forsjellen fra dette og det vanlige world in conflict? styrer du sovjet istede for de alierte? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Tror det er mye av samme storyen, bare at dette kommer på en interessant plattform Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 endelig kan ps3 virkelig vise styrke... med å gi dette spillet en oppløsning på 1920x1080 =D Lenke til kommentar
SvUpP Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Siden det gamle PC-vraket mitt sliter med Windows-Versjonen, så håper jeg detta blir bra på Xbox 360... Eller kanskje en unskylding til endelig å kjøpe PS3 ... S. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Siden det gamle PC-vraket mitt sliter med Windows-Versjonen, så håper jeg detta blir bra på Xbox 360... Eller kanskje en unskylding til endelig å kjøpe PS3 ... S. unskydlingen min for PS3 er mange... Blu Ray spiller høy oppløsning på alle spill Linux kan installeres =D Folding@home ^^ Spaker som faktisk reagerer på bevegelser. F.eks når du ladder i ArmyOfTwo så bare rører du på spaken til høyre f.eks, så ladder den geværet ditt (må ta i litt) Og ikke minst. GRATIS å spille ONLINE =D Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Skal vi prøve å ikke la dette bli en konsollkrig-tråd? Spillet blir sikkert bra, spørsmålet er om det takler overgangen til konsoll fra PC med tanke på kontrollsystem. Det blir sikkert det samme på begge konsoller. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 man har vell mulighet til bruk av mus og tastatur på PS3 i vertfall? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg