tunam85 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Kan dere som bor i nærheten stikke innom han og spør om han har 18" asa ar2 til lexus is200 02mod?er jo umulig å få kontakt med sjappa hans.hadde satt pris på hjelpen. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Haha,kom gjennom rett etter jeg skrev denne. Men men,de hadde ikke asa ar2. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 går sikkert ann og bestille. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 De var ikke særlig behjelpelig.Måtte stikke innom og sjekke sa de. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg har heller aldri fått svar fra Sharif når jeg sender forespørsel på mail Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Sharif bruker ikke telefonen til annet enn å snakke med journalister. Kundeservice er ikke noe de driver med der borte. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 www.dekkskift.no skaffer alt! Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 det er .com,ikke .no ellers kommer du til en jallaside. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 det er .com,ikke .no ellers kommer du til en jallaside. Dekkskift.no er for tiden hacket. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 det er .com,ikke .no ellers kommer du til en jallaside. Dekkskift.no er for tiden hacket. ..av gutta til Sharif? Fetteren min var hos Sharif og ba om et spesielt Yokohama-dekk for en 3-års tid siden. Sharif & Co lempet bilen inn i hallen, la om dekk og slang den ut igjen med no jalladekk av no slag. Når han da selvfølgelig klaget fikk han beskjed om at de dekkene var laget på samme fabrikk som Yokohamadekkene ble produsert på og at de hadde samme egenskaper som dekkene han hadde spurt etter. Så ble han sendt på dør. Har ikke vurdert stedet etter det. Ting kan jo ha endret seg de siste tre årene, men er ikke villig til å ta sjansen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå