smoke Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 avi,mpg-vob hvordaN trenger prog plesse hjelp meg har lett etter det i hele dag! Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Om du sliter med å skrive norsk. Prøv å bruk litt lengre tid, og forklar hva det er du trenger det til. avi,mpg-vob sier meg dødt ingenting. Prøvd www.vcdhelp.com og www.doom9.org ? Lenke til kommentar
smoke Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 convertere Mpg og avi filer til vob filer som kan spilles av på dvd brenner Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 http://www.dvdrhelp.com/tmpgencdvd.htm - Her står det hvordan du converterer avi og mpg til dvd(mpeg2, ikke vob) http://www.dvdrhelp.com/forum/userguides/120013.php - Her står det hvordan du brenner mpeg2 til dvd(på dvden blir det til vob-filer) Men du kan like godt brenne som SVCD vil jeg anbefale - http://www.dvdrhelp.com/forum/userguides/94288.php Lenke til kommentar
EinarB Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Nye videoredigeringsprogramer med støtte for DVD fikser dette. F.eks. Videowave 5.0. Eller noe fra Pinnacle Lenke til kommentar
Heia Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg må bare spørre..Hvorfor vil du konvertere avi eller mpeg1 filer til mpeg2 (vob)?..For det første , du får ikke noe bedre kvalitet, og for det andre , du kan jo like godt spille av mpeg1 eller avi filer på en dvd brenner.. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg må bare spørre..Hvorfor vil du konvertere avi eller mpeg1 filer til mpeg2 (vob)?..For det første , du får ikke noe bedre kvalitet, og for det andre , du kan jo like godt spille av mpeg1 eller avi filer på en dvd brenner.. Om mpeg1 vet jeg ikke, men er vel bare 1 spiller på det norske markedet som støtter avi? Er i alle fall ikke majoriteten. Lenke til kommentar
Heia Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 men er vel bare 1 spiller på det norske markedet som støtter avi? Aha...Jeg trodde du skulle spille av på data dvd brenneren, ikke dvd standalone opptaker (hvis det er det du har)...Stemmer det, det er kun Kiss sin standalone dvd avspiller som støtter divx avi formatet, men kun divx codec v4 og over, altså ikke v3.11, om den støtter xvid aner jeg ikke.. Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Du konverterer .avi'en/mpg'en til en DVD-kompitabel mpeg2 fil, også brenner den på dvd-brenneren etterpå.. Brenne-rogrammet lager automatisk .vob-filer, så det trenger du ikke bry deg om! TMG-enc er et anbefalt program til og konvertere med! Også må du ha DVD brenner da! Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 men du! husk og konverter den til en PAL kompitabel da, så slipper du sonefri problemer osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå