Gå til innhold

avi-vob hvordaN??? trenger prog

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må bare spørre..Hvorfor vil du konvertere avi eller mpeg1 filer til mpeg2 (vob)?..For det første , du får ikke noe bedre kvalitet, og for det andre , du kan jo like godt spille av mpeg1 eller avi filer på en dvd brenner..

Lenke til kommentar
Jeg må bare spørre..Hvorfor vil du konvertere avi eller mpeg1 filer til mpeg2 (vob)?..For det første , du får ikke noe bedre kvalitet, og for det andre , du kan jo like godt spille av mpeg1 eller avi filer på en dvd brenner..

Om mpeg1 vet jeg ikke, men er vel bare 1 spiller på det norske markedet som støtter avi? Er i alle fall ikke majoriteten.

Lenke til kommentar
men er vel bare 1 spiller på det norske markedet som støtter avi?

Aha...Jeg trodde du skulle spille av på data dvd brenneren, ikke dvd standalone opptaker (hvis det er det du har)...Stemmer det, det er kun Kiss sin standalone dvd avspiller som støtter divx avi formatet, men kun divx codec v4 og over, altså ikke v3.11, om den støtter xvid aner jeg ikke..

Lenke til kommentar

Du konverterer .avi'en/mpg'en til en DVD-kompitabel mpeg2 fil, også brenner den på dvd-brenneren etterpå..

Brenne-rogrammet lager automatisk .vob-filer, så det trenger du ikke bry deg om!

TMG-enc er et anbefalt program til og konvertere med!

Også må du ha DVD brenner da! :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...