Gå til innhold

Trailer: Battlefield Heroes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

EA er feige og prøver seg aldri på noe nytt (med et aldri så lite unntak av Spore som kommer senere i år (?) ). TF2 er forsåvidt nytt i forhold til hva vi er vant med, både gameplay-messig (til en viss grad), og grafikkmessig (alt er ikke brunt og druknet i bloom). Når EA fikk med seg at TF2 ble en rykende suksess, jo da annonserte de plutselig Battlefield Heroes. Sniperen i tårnet som gjorde seg usynlig virka også skremmende kjent.

 

Uansett, jeg må innrømme at det ser fryktelig gøy ut, og jeg kommer nok ikke til å nøle med å prøve det. :)

Lenke til kommentar
EA er feige og prøver seg aldri på noe nytt (med et aldri så lite unntak av Spore som kommer senere i år (?) ). TF2 er forsåvidt nytt i forhold til hva vi er vant med, både gameplay-messig (til en viss grad), og grafikkmessig (alt er ikke brunt og druknet i bloom). Når EA fikk med seg at TF2 ble en rykende suksess, jo da annonserte de plutselig Battlefield Heroes. Sniperen i tårnet som gjorde seg usynlig virka også skremmende kjent.

 

Uansett, jeg må innrømme at det ser fryktelig gøy ut, og jeg kommer nok ikke til å nøle med å prøve det. :)

Feige? Syns det er merkverdig at spillet er gratis. Har ikke sett noen av utgivere tillate noe slikt før. De skal ha kudos for det.

Lenke til kommentar
Ser artigt ut!

 

Berre det ikkje blir enda eit "problemspel" fullt av bugs, dårlig koding og det som værre er... :)

 

Enig der. Vi har sett litt for mange sånne spill!

 

Derimot, tror jeg at det blir en braksuksess. BF-serien har vært dritbra, så da blir nok dette spillet minst like gjennomtenkt og morsomt! At det er gratis gjør jo spillet helt perfekt!

 

Håper noen blir med meg og lager en klan i dette spillet altså, så får vi vist hele verden hva Norge duger til:D

Lenke til kommentar

Alle spill henter inspirasjon fra hverandre. Det er slik spillbransjen fungerer. Og nei, det er ikke så sikkert at utviklerne bak Battlefield Heroes har hentet inspirasjonen sin fra Team Fortress 2. Utviklingen og/eller første designvalgene av BF:H begynte sannsynligvis før det kom ut bilder og trailere av Team Fortress 2. Uansett, la oss nå ikke fokusere på hvordan grafikken i BG:H ligner på den i TF2. Det blir bare for dumt, spesielt i en tråd som omhandler BF:H. ;)

Lenke til kommentar
TF2 og Battlefield Heroes er 2 forskjellige spill!!!!!!

 

Det er klasser i TF2, og det er det sikkert i BF:H, og begge har tegneseriegrafikk. Begge er/kommer til å være bra spill, og hvis folk liker det ene bedre enn det andre, så får de spille det de liker best. Mer enn det er det ikke å bry seg om. For hva har det egentlig å si om det er visse likheter? Det er visse likheter mellom Sony Ericsson og Nokia også, så skal vi begynne å klage på det og?

Lenke til kommentar
EA er feige og prøver seg aldri på noe nytt (med et aldri så lite unntak av Spore som kommer senere i år (?) ). TF2 er forsåvidt nytt i forhold til hva vi er vant med, både gameplay-messig (til en viss grad), og grafikkmessig (alt er ikke brunt og druknet i bloom). Når EA fikk med seg at TF2 ble en rykende suksess, jo da annonserte de plutselig Battlefield Heroes. Sniperen i tårnet som gjorde seg usynlig virka også skremmende kjent.

 

Uansett, jeg må innrømme at det ser fryktelig gøy ut, og jeg kommer nok ikke til å nøle med å prøve det. :)

Feige? Syns det er merkverdig at spillet er gratis. Har ikke sett noen av utgivere tillate noe slikt før. De skal ha kudos for det.

 

Hva med å se på den endeløse spillmelkingen, for ikke å snakke om alle de gode seriene de har brutalt ødelagt?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...