EmmJay Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jason Bourne klarer de utroligste ting. Kan han også bryte filmspillenes ufyselige statistikk? Les mer Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Gledelig at en demo er så nær! Har fulgt med spillet en god stund og latt meg imponere over mange av klippene som er sluppet. Eneste jeg har reagert på er at de er svært "flinke" til å gjenbruke mange av scenene i nært opp mot alle klipp jeg har sett. Overbeviser demoen skal i alle fall jeg bidra til at denne heller dystre filmspill-statistikken muligens kan bedres. Endret 30. april 2008 av Gorthaur Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 ser ut som dette har "on foot" delen som jeg personlig savner i GTA IV. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg har fulgt med på dette en stund, ser ganske kult ut. Kanskje jeg begynner å bli lei av GTA når dette kommer, og... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 tester vel demoen, men usikker om jeg gidder å skaffe meg dette, til tross for at filmene er høyt på lista mi. en pc versjon øker sjansene for at jeg skaffer spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg