Gjest gutt19 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Eksen og jeg var sammen fra 04 til september 07. Jeg ble lei og sa jeg ville prøve noe nytt. 3 uker etterpå rota jeg med ei jente, men angra skikkelig etterpå. Da eksen fikk høre dette ble ho helt ute av seg. Men ho var fortsatt forelska i meg til Februar i år. Jeg har alltid hatt spesielle følelser ovenfor ho, men de har kommet ekstremt tilbake nå den siste måneden. Men vi har alltid vært sinnsykt gode venner hele tiden (snakker med hverandre på telefonen hver dag - akkurat som vi er sammen - og vi har sex noen ganger).Vi er nå begge russ, og russetida har begynt. På lørdag som var hadde vi russefest - begge var fulle - og jeg gikk bort til eksen for å fortelle ho at jeg elsket ho fortsatt - sterkere enn noen gang. Jeg begynte å gråte og orka ikke være der, så jeg stakk hjem. Jeg sa til ho at jeg aldri ville snakke med ho mer, fordi da kanskje jeg mister noe av følelsene for ho (ettersom ho ikke er interessert mer). Igår tok jeg kontakt med ho (2 dager etter lørdagen) - Da bestemte vi oss for å møtes, for å prate om hva som ville skje videre. Jeg fortalte ho alt om mine følelser, og begynte å gråte selvfølgelig (mye). Ho sa ho ikke visste hva som ville skje etterhvert - og da begynte ho å gråte skikkelig også. Fra klar himmel fortalte ho meg at ho hadde rota med en gutt på lørdagen som var - "ho sier at det var i ren frustrasjon, siden jeg brått kom tilbake å sa jeg hadde følelser for ho". Ho mener at det er urettferdig, ettersom ho har brukt så lang tid på å komme seg over meg - og det skjønner JEG - men jeg har alltid følt at ho har hatt følelser for meg hele tiden. Nå er jeg helt knust - russetida er ødelagt - og jeg klarer ikke å være på samme sted som de to (de går i klasse med hverandre). Hva skal jeg gjøre? Jeg elsker ho, og vil bli sammen med ho igjen. Hilsen fortvilet gutt:( Lenke til kommentar
runela Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hmm du kan jo prøve og komme deg inn på henne og være "venn" med henne og se om følelsene kommer tilbake.. men det enkleste vil vell være og holde seg unna. Gjør noe du liker og gjør det masse. Liker du å fiske? spille gitar? Spille pc? osv.. gjør det masse og fokuser på det. Du vil nok komme over det. Men selv har jeg ikke stor erfaing i kjærlighetssorg. Har hatt samme dama i 3 og et halvt år. Men kan tenke meg hvor vondt det hadde vert om det ble slutt. Tror jeg har begynt og gå på veggen, men kan tenke meg at det kan hjelpe og fokusere på ting du liker. Håper du finner ut av det Lenke til kommentar
Gjest Pattrine Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Eksen og jeg var sammen fra 04 til september 07. Jeg ble lei og sa jeg ville prøve noe nytt. 3 uker etterpå rota jeg med ei jente, men angra skikkelig etterpå. Da eksen fikk høre dette ble ho helt ute av seg. Men ho var fortsatt forelska i meg til Februar i år. Jeg har alltid hatt spesielle følelser ovenfor ho, men de har kommet ekstremt tilbake nå den siste måneden. Men vi har alltid vært sinnsykt gode venner hele tiden (snakker med hverandre på telefonen hver dag - akkurat som vi er sammen - og vi har sex noen ganger).Vi er nå begge russ, og russetida har begynt. På lørdag som var hadde vi russefest - begge var fulle - og jeg gikk bort til eksen for å fortelle ho at jeg elsket ho fortsatt - sterkere enn noen gang. Jeg begynte å gråte og orka ikke være der, så jeg stakk hjem. Jeg sa til ho at jeg aldri ville snakke med ho mer, fordi da kanskje jeg mister noe av følelsene for ho (ettersom ho ikke er interessert mer). Igår tok jeg kontakt med ho (2 dager etter lørdagen) - Da bestemte vi oss for å møtes, for å prate om hva som ville skje videre. Jeg fortalte ho alt om mine følelser, og begynte å gråte selvfølgelig (mye). Ho sa ho ikke visste hva som ville skje etterhvert - og da begynte ho å gråte skikkelig også. Fra klar himmel fortalte ho meg at ho hadde rota med en gutt på lørdagen som var - "ho sier at det var i ren frustrasjon, siden jeg brått kom tilbake å sa jeg hadde følelser for ho". Ho mener at det er urettferdig, ettersom ho har brukt så lang tid på å komme seg over meg - og det skjønner JEG - men jeg har alltid følt at ho har hatt følelser for meg hele tiden. Nå er jeg helt knust - russetida er ødelagt - og jeg klarer ikke å være på samme sted som de to (de går i klasse med hverandre). Hva skal jeg gjøre? Jeg elsker ho, og vil bli sammen med ho igjen. Hilsen fortvilet gutt:( Det beste er å finne seg ei ny som man kan "trøste seg med".. Ikke sitte hjemme å sutre. Drikk deg full.. vær tøff og stilig Vis at du ikke er interressert lengere og at du har gått videre. Da blir (X)dama garantert sjalu og vil ha deg tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Gutt19 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Det beste er å finne seg ei ny som man kan "trøste seg med".. Ikke sitte hjemme å sutre. Drikk deg full.. vær tøff og stilig Vis at du ikke er interressert lengere og at du har gått videre. Da blir (X)dama garantert sjalu og vil ha deg tilbake. Det er en stor risiko å ta. Jeg klarer rett og slett ikke å IKKE ha kontakt med ho. Jeg er avhengig av ho, siden vi er så gode venner. Jeg vil dessuten ikke videre, jeg vil være sammen med ho - ikke annet. Om jeg viser at jeg ikke er interessert er det garantert at ho "gjør" noe igjen - jeg kan jo ikke ha kontroll - men når ho ønsker å være god venn med meg (sier at jeg er den beste vennen ho har) - så vil jeg ha kontroll over slike ting. Ho er trossalt min største, eneste kjærlighet. Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Ho er trossalt min største, eneste kjærlighet. Hører den der hele tida.... hjelp Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) At hun er din største kjærlighet - SÅ LANGT. At hun er din eneste kjærlighet - Bullshit. Innse at forholdet er over, at du begynner å grine som en liten unge vil neppe få henne tilbake. Du må nok gjøre mer enn som så, det var du som dreit deg ut og dermed blir det ditt problem å få fikset opp i dette her, om du i det hele tatt klarer det. Hun er som du sier ikke interessert i deg på samme måten lenger. Du har 2 valg slik jeg ser det: skjerp deg, vær litt mann og tenk litt etter hva du må gjøre utover for å prøve å vinne henne tilbake, eller gi faen og sorg over det hele til du kommer over henne for godt. Endret 30. april 2008 av Erasus Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hvis du "ble lei og ville prøve noe nytt" kan du glemme å få meg til å tro at hun er din O Store Evigvarende Kjærlighet. Cry me a river, build a bridge, fall off and die. Evt. slå deg hardt i hodet fordi du var en idiot, og gå og "prøv noe nytt". Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Beste tips ever: Neste jente. NÅ! Så en tre-fire-fem til etterpå. Kjærlighetssorg tror jeg er koblet svært sterkt til oppfatningen av at denne ene var spesiell og jeg kommer aldri til å føle det samme igjen. Derfor tviholder du på henne og nekter å akseptere at det er slutt. Det er, som Erasus sier, Bullshit med stor B. Noe PU-guruer terper mye: Ser du verden gjennom abundance-briller (kort sagt: flere fisk i sjøen) eller scarcity-briller (ikke flere fisk i sjøen)? Det er overflod av jenter der ute. Hvor lang tid du bruker før du tror på det er opp til deg, men før eller senere innser du at det er sant. Husk det til neste gang, så slipper du å rulle deg i selvmedlidenhet. Å være ordentlig mann er det beste du kan gjøre for å få henne tilbake. Ironien er at når du får til dette, så vil du ikke ha henne lenger. Å sippe hjelper ingen. Men kanskje må du brenne deg et par ganger, og gjøre noe skikkelig flaut, før du lærer. Jeg tror de fleste må det. Lenke til kommentar
Gjest larsmannen Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Gjør som meg. Dama dumpa meg for en tid tilbake. Dagen etter traff jeg ei ny, mye søtere jente som jeg nå holder på å innlede et nytt forhold med Storfornøyd. Lenke til kommentar
Gjest Gutt19 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Har sagt til hun nå at vi må ikke snakke med hverandre på en god stund, så at jeg kan "komme" meg over henne. Dette er ikke noe jeg vil, men ho er så bestemt på at jeg skal komme meg over hun, likevel syntes hun det var meget trist at det måtte bli slik siden hun ville ha meg som sin beste venn. Noen som vet hva dette betyr? Tror dere hun tar meg tilbake om en periode? Hvis jeg holder avstand slik, kanskje hun savner meg? (eller glemmer meg mer?) Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Kan hende, men heller sats på å komme deg over henne, ikke sitt i flere måneder og håp på at hun tar deg tilbake og så skjer det ikke, da brenner du deg enda mer. Lenke til kommentar
citronen Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Gjør som meg; bak livets lyst ut av faen. Alternativt kan du sende meg et søtt pm med navn og adresse. I kjærlighet er alt lov - har jeg i allefall hørt! Haggiz Lenke til kommentar
Gjest Gutt19 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Flere som har noen råd? sliter ekstremt med å komme igjennom dagene Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Tving deg selv til å fokusere på andre ting enn å være nedenfor hele tiden, kompiser, andre jenter, hva som helst. Desto lengre tid det går desto bedre, kommer deg over det mann. Lenke til kommentar
citronen Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hva liker du å gjøre? Skru bil? Selv startet jeg Bakgården Auto AS når det ble slutt mellom meg og dama. Styr unna alkohol, merker du "tanker" oppsøk venner og ikke la folks empati komme inn i hodet ditt. Det er ikke medlidenhet du vil ha, tro meg. Haggbard. Lenke til kommentar
enkasasa Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Når dama mi gjorde det slutt etter 2.5 år var jeg helt knust. Måten jeg kom meg igjennom det i starten på var at jeg var med gode venner konstant.. Var på fylla i nesten 3 uker i strekk, men med gode venner alltid som støttet meg.. Man kommer seg alltid videre, men det kan være jævlig tungt. Man bør ikke rette for mye fokus mot dama, vis litt at du ikke bryr deg for da begynner ho å lure. Du vil aldri få ho tilbake hvis du kryper for ho og sier du vil gjøre alt for ho.. Du må rett og slett ikke bry deg, uansett hvor tungt det er.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Har sagt til hun nå at vi må ikke snakke med hverandre på en god stund, så at jeg kan "komme" meg over henne. Det er den dårligste måten å komme over noen på da, det fører bare til at du tenker mer på henne. Prat når dere møtes, prat som venner. Gjør som du sa, prøv noe nytt. Du er russ, det er den ene måneden i livet hvor man kan drekke seg dritings å rote rundt på mange ville russejenter hver jævla dag. Ikke la det ødelegge russetida, den kommer bare en gang. Kort og godt, en god måte å komme over kjærlighetsorg er å leke player, og nå har du sjansen Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Eksen og jeg var sammen fra 04 til september 07. Jeg ble lei og sa jeg ville prøve noe nytt. 3 uker etterpå rota jeg med ei jente, men angra skikkelig etterpå. Da eksen fikk høre dette ble ho helt ute av seg. Men ho var fortsatt forelska i meg til Februar i år. Jeg har alltid hatt spesielle følelser ovenfor ho, men de har kommet ekstremt tilbake nå den siste måneden. Men vi har alltid vært sinnsykt gode venner hele tiden (snakker med hverandre på telefonen hver dag - akkurat som vi er sammen - og vi har sex noen ganger).Vi er nå begge russ, og russetida har begynt. På lørdag som var hadde vi russefest - begge var fulle - og jeg gikk bort til eksen for å fortelle ho at jeg elsket ho fortsatt - sterkere enn noen gang. Jeg begynte å gråte og orka ikke være der, så jeg stakk hjem. Jeg sa til ho at jeg aldri ville snakke med ho mer, fordi da kanskje jeg mister noe av følelsene for ho (ettersom ho ikke er interessert mer). Igår tok jeg kontakt med ho (2 dager etter lørdagen) - Da bestemte vi oss for å møtes, for å prate om hva som ville skje videre. Jeg fortalte ho alt om mine følelser, og begynte å gråte selvfølgelig (mye). Ho sa ho ikke visste hva som ville skje etterhvert - og da begynte ho å gråte skikkelig også. Fra klar himmel fortalte ho meg at ho hadde rota med en gutt på lørdagen som var - "ho sier at det var i ren frustrasjon, siden jeg brått kom tilbake å sa jeg hadde følelser for ho". Ho mener at det er urettferdig, ettersom ho har brukt så lang tid på å komme seg over meg - og det skjønner JEG - men jeg har alltid følt at ho har hatt følelser for meg hele tiden. Nå er jeg helt knust - russetida er ødelagt - og jeg klarer ikke å være på samme sted som de to (de går i klasse med hverandre). Hva skal jeg gjøre? Jeg elsker ho, og vil bli sammen med ho igjen. Hilsen fortvilet gutt:( Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare til deg. Annet enn at jeg befinner meg i samme situasjon akkurat nå som du. Jeg har så sterke følelser for kivnnen det ble slutt mellom ennå, at jeg holder på å klatre på vegger snart her. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 do it the american way Kjøp en litersbøtte med is og lei en trist fil (dette viss du er femi) Eller Drekk deg drita og glem kjerringa (mannfolk) Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Er du sikker på at følelsene er ovenfor henne personlig og ikke i faktum at du hadde noen. Du sier jo selv at når du hadde hu var det ikke så viktig mens når du begynte å miste hu ble hun plutselig viktig igjen. Form eg virker det bare som huet ditt rasjonaliserer co-dependance i from av needynes og "forelskelse" men heller mer at du ikke vil bli single. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå