Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Acermaskinen min er gåen.. allerede!

Anbefalte innlegg

Kjøpte en Acer Aspire 5720ZG i forrige uke og gledet meg til å IKKE ha noen problemer, siden den gamle PC-en er sliten. Men allerede etter 1 (!) dags bruk, ble skjermen plutselig blå og jeg fikk opp meldingen "Unknown hardware error" etterfulgt av reparasjonsverktøy som sa at problemet ikke kunne fikses automatisk. Jeg har ikke installert noe som kan være skadelig for maskinen, kun software til HP skriveren og Creative spilleren min. Har kontaktet Acer support og skal få den inn til rep.

Men hva er det egentlig som kan være galt? Og jeg burde da kunne forvente at maskinen virker mer enn en dag. Jeg er meget skuffa hvertfall!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte en Acer Aspire 5720ZG i forrige uke og gledet meg til å IKKE ha noen problemer, siden den gamle PC-en er sliten. Men allerede etter 1 (!) dags bruk, ble skjermen plutselig blå og jeg fikk opp meldingen "Unknown hardware error" etterfulgt av reparasjonsverktøy som sa at problemet ikke kunne fikses automatisk. Jeg har ikke installert noe som kan være skadelig for maskinen, kun software til HP skriveren og Creative spilleren min. Har kontaktet Acer support og skal få den inn til rep.

Men hva er det egentlig som kan være galt? Og jeg burde da kunne forvente at maskinen virker mer enn en dag. Jeg er meget skuffa hvertfall!

I en produksjonslinje kan det oppstå feil på produkter dette gjelder dessverre bærbare også, såkalte mandagsprodukter, det kunne likke gjerne ha vært en HP eller Dell osv.. dette kunne ha skjeddd med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...