leifeinar Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 skal til paris om ei uke, er det noen butikker som man burde besøke? er forskjellig småting jeg har lyst på Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Er du sikker på at de tingene du vil ha er billigere i Frankriket? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Det er vel bare designer PC-er der Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Er du sikker på at de tingene du vil ha er billigere i Frankriket? nei, men er en stor by så hadde vært arti og vært innom en skikkelig butikk... tafse litt på ting og sånn. har lyst på en "artic cooling accelero S1" den beste/billigste sjermkortkjøleren som av en eller annen idiotisk grunn ikke selges i norge. Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 http://www.microplex.no/product.aspx?pid=a...s1&mcat=c45 hva sa du ? hvis du finner en pc designer butikk må du ta bilder Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 den har vært utsolgt siden november.... Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Det ligger i alle fall èn ganske stor databutikk på Champs-elysèes, men den gata er stor! Lurer på om denne var i nærheten av Disney-butikken. Lenke til kommentar
Magellan Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Det er vel FNAC som har de største elektrobutikkene i Paris. Det ligger en FNAC i Champs-Elysèes mener jeg å huske. Det er vel kanskje denne du tenker på dimdal? Når jeg var i Paris for ca. et år siden fikk jeg intrykk av at det meste av elektrovarer var dyrere enn i Norge. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 nå snakker vi:) elsker og gå i databutikker. har pløyd både bangkok og singapore, må sjekke paris også selv om det kanskje ikke er helt det samme Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Computer City var store sist jeg var der. Men mulig der var litt utenfor sentrum. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Du har kanskje ikke lett så veldig etter den kjøleren Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 har sett at den finnes ja. shg har som bestilingsvare. men den butikken der visste jeg faktisk ikke om men 220,- + 120,- da er det billigere med 30 euro over disk. men viktigste med tråden er og finne en butikk jeg kan snoke litt i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå