Professional Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hei har handlet hos følgendes web butikker: ps.no multicom.no komplett.no mpx.no netshop.no Er 3 gangen jeg bestiller i fra mpx og er lite fornøyd denne gangen. Etter å ha vert borskjemt med komplett's sin 2 dager leveringstid så har jeg kanskje blitt kravstor. Bestilte 25.04.2008 en vare så er på lager, den ble først sendt 29.04.08 i fra de. Så her har de velforkjent dårlig PR, ikke bra mpx! Siste ganger jeg handler hos dere. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Var den på lager før 29.04 da? Netshop.no bruker alltid to dager fra dem til postkontoret her når varen er på lager, så dem er bra sånts sett Lenke til kommentar
Professional Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Jepp var på lager og er enno på lager. Lenke til kommentar
FmStorm Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 En ting er å ha kjapp levering, en annen ting er å ha god kundeservice og forstå når man har gjort en eller flere feil, noe Netshop sliter veldig med. Det kan være mye som spiller inn for at det tar tid før den blir sendt. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 No har ikke eg rost netshop for verken bra leveringstid eller kundeservice... Var komplett så hadde meget bra leveringstid. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Bestilte 25.04.2008 en vare så er på lager, den ble først sendt 29.04.08 i fra de. Så her har de velforkjent dårlig PR, ikke bra mpx! Siste ganger jeg handler hos dere. 25.04 er vel en fredag hvis jeg ikke tar helt feil..tror de har stengt i helga ?? Vent til du blir voksen,så skjønner du litt mer om hvordan arbeidslivet fungerer. Endret 1. mai 2008 av Skagen #1 Lenke til kommentar
Professional Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Med tanke på at jeg bestilte kl 08:05 i fra jobben så burden den bli sendt ut samme dagen siden de har varen på posten. Ingen så forlanger noe om jobbing i helgen men 28 feks er en mandag som normale folk jobber på. Du har blitt rapportert for usaklig posting og personlig angrep. Eneste så trenger å bli voksen her er du med din holdning. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Beklager til HWBruker. Tviler på at du kommer igjennom med den klagen din. Dersom du hadde lest betingelsene til MPX så hadde du sette at de har normal leveringstid på 1-3 virkedager. Dvs at de har overholdt fristen. Synes det virker bortskjemt å klage etter så kort tid. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 1-3 leveringstid inkludert post forsendelsen. Med tanke på at jeg enno ikke har fått pakken og de brukte 4 dager på innlevering så kunnde ha blitt gjort samme dagen som den ble bestiltt så er det alt for svakt. Ringte inn og spurte hva leveringstid vil si hvor fikk informert den tiden det tar for de å sende den inn til posten til den er framme ved mitt postkontor. Så klagen er 100% valid. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 De brukte bare 2 dager på levering. Fredag og mandag. Så ble den sendt på tirsdag. Posten opererer med forsendelsestid på opptil 5 dager. Dette kan hverken du, jeg eller MPX gjøre noe med. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Trekk fra helgen, de oppgir 1 - 3 virkedager (dvs mandag - fredag), og posten oppgir 1 - 5 virkedager (mandag - fredag) for pakkesendinger. Tror du kommer til kort med en slik klage, og "droppe" en butikk forde at de ikke sender ut i helgene blir for dumt, med de kravene du stiller vil du etterhvert få veldig få butikker å handle i. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Professional Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Trur du må åpne kalenderen din Fredag den 25 ble det bestilt kl 08:05 noe som vil si en bra bedrift hadde sendt ut samme dagen (feks komplett har alltid klart å sendt ut produkter de har hatt på lager samme dagen så lenge det blir bestilt før kl 12:00), noe mpx ikke er når det kommer til å sende ut ting. De klarte ikke å send ut på fredag (25) det er 1 virkedag, de klarte heller ikke å sende ut på mandag (28) og til slutt så ble den levert til posten på 29 (tirdsag) å bruke 3 virkedager på å levere inn en pakke som de har på lager er for dårligt. Derfor de får dårlig PR og mister meg så kunde. Hvis du ikke klarer / vil se det så blir det jo ditt eget problem. Endret 1. mai 2008 av HWBruker Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Tror nok mpx.no klarer seg best foruten deg som kunde :-) Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Skulle nesten tro det var samme bruker: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=945907&hl= Lenke til kommentar
riroil Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 HWBruker: Synes du ikke det er litt rart at ingen av oss andre som svarer her er enig med deg? Lenke til kommentar
Professional Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Nei, bruker basen til hw.no forumet er ikke det mest voksene. Noe så er vanligt på forum hvor alle kan registere seg. Enkelte i denne tråden er jo et levendes bevis på at selv om en tjeneste er dårlig / dårligere en andre konkurenter så bør en ikke utalle seg for en har jo feil pga de er flere så sier imot. Bra logikk der hehe. Endret 1. mai 2008 av HWBruker Lenke til kommentar
FmStorm Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Jeg vet av erfaring at det er ett fett om pakken blir sendt på fredag/mandag. I tillegg kan mange ting ha spilt inn i og med at den ikke blir sendt før på tirsdag morgen. Din klage er langt i fra like latterlig som denne da, riktig nok: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=945907&hl= Endret 1. mai 2008 av FmStorm Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Ja er greit at du har en egen mening "HwBruker" Men vi andre forumbrukerer her må også få ha våres mening. Vist vi ikke er enig med deg? så er det dermed sakt at vi ikke er voksne nok? Endret 1. mai 2008 av r0lfi Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Nei, bruker basen til hw.no forumet er ikke det mest voksene. Noe så er vanligt på forum hvor alle kan registere seg. Enkelte i denne tråden er jo et levendes bevis på at selv om en tjeneste er dårlig / dårligere en andre konkurenter så bør en ikke utalle seg for en har jo feil pga de er flere så sier imot. Bra logikk der hehe. Er enig i at man kan komme med kritikk mot nettbutikker å sånn, men synes din kritikk var litt drøy ja, nå er det ikke alle butikker som er like store som Komplett da, det var foresten en stund Komplett slet med å levere de også, dette hadde de fleste forståelse for da de byggde om lageret, du må huske på at Kompletts lager er mer automatisert enn Mpx sitt lager. Ok så ble varen sendt dagen etterpå, hva så?? Lenke til kommentar
Professional Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Den ble ikke send dagen etterpå det gikk 3 virkedager før de klarte å levere en pakke til posten noe som er for dårlig. Alle har lov til sin mening, men ut av erfaring så får en raskere levering i fra andre web shopper og derfor blir mpx lite aktraktiv og får dårlig PR. Hvis du ikke er enige i det så er det helt ok det. Men en må forsatt respeketere andre sine meninger. Sist gang jeg sjekket så var det opp til meg å bestemme hvem så er bra og hvem så er ikke bra. Rapportere en del innlegg her nå for offtopic, her er feedback om webbutikk ikke "vi er ikke enige i at du syns servicen var for dårlig og generelt barnslig oppførsel" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg