TheScorp Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Så! Jeg trenger litt tips på hvilke spill jeg bør handle meg på ny. GTAIV er selvfølgelig allerede på listen, men jeg trenger andre. Så kom med litt spilltips! Livekontoen hadde jeg tydeligvis glemt å si opp, så den rulle og går enda. Så alle dere som har fjernet meg, det er på tide å få lagt meg til igjen! XO XO! Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Velkommen tilbake LordEddi! ^^ Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Vi trodde du var død etter all denne tiden! Bra at du er alive and kicking! Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Måtte du vandre på øde marker resten av livet dinn stutthomo haha. Kjekt å ha deg tilbake di luremus! See you on the battlefield!!! Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Kan jo ikke forvente at alle ungstutene som har lite fartstid på Live vet hvem jeg er da Lakus Selv om jeg vel strengtatt er en levende legende. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Om du er en legende så er jeg og Lakus guder!! ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå