Mannen med ljåen Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Hei! Har fått gratis et Bang & Olufsen BeoVision 6000. Men han som ga meg fjernsynet beholder fjernkontrollen, da denne også passer til stereoen hans. Hva kan jeg gjøre da? En kort sjekk viser at fjernsynet bare har 3 knapper, og jeg vet ikke hvordan jeg skal stille inn frekvensene der apparatet skal brukes. Hvis jeg kjøper en billig universalfjernkontroll, så må vel denne læres opp av den gamle. Går dette smertefritt? Jeg kan stikke innom ham med universalfjernkontrollen. Jeg vet ikke hvilke knapper jeg må kopiere, for jeg kjenner ikke fjernsynets menysystem heller. Endret 4. mai 2008 av Gurin Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Rettelse: Apparatet heter BeoVision LX6000. Jeg glemte LX i post 1. Hvis ingen vet noe om akkurat dette apparatet, tar jeg gjerne imot mer generell info. Apparatet har nemlig bare to knapper, og jeg får ikke brukt det uten fjernkontrollen, siden frekvensen NRK sender på her i området ikke kan stilles inn. Endret 4. mai 2008 av Gurin Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Har kjøpt en universell fjernkontroll som kan kunne stilles inn på B&O, men den er ikke testet ennå. Testet og godkjent. Endret 10. mai 2008 av Gurin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå