Gå til innhold

The ultimate GTA IV X360 vs. PS3 comparison! :p

XtaZ

Anbefalte innlegg

Fanboi krigen når nye høyder? :p

Skjønner ikke helt hvordan noen kan være fan av en konsoll og klikke totalt om noen sier noe stygt om den konsollen. Forsvare den som om det var moren sin eller noe sånt. Det er helt på grensen til patetisk :p

Jeg har selv X360 versjonen og er fornøyd med den. Tipper det er et like knakende godt spill på begge konsoller med minimale forskjeller. Men men. Om det er en forskjell eller ikke spiller vel liten rolle så lenge fanbois kan forsvare sin konsoll "to the end"..

Hva har dette med dennne tråden å gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, litt flaut og spørre om det her men hva er egentlig fps? Hvordan kan jeg merke det når jeg spiller?

frames per second...

betyr kor mange rammer spillet kan vise per sekund...høg fps 35-60 og spillet går glattere meir smooth...under 25 fps da blir det litt sirup.. 15-20 fps blir det hakking og uspillbart..

du merker det viss du tar ein runde med call of duty 4 (60 fps) så kjører du opp battlefield bad company betaen..(30fps)

eg fikk ein vekker då vertfall..

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar

Dette har blitt dratt fram i utallige tråder på alle forumer hva han fyren i R* har sagt der. Ikke bare blir det blåst opp så ekstremt som at den ene versjoner er mye bedre enn den andre men han sier jo også selv at begge versjonene er så å si identiske. Men er visst ikke mange som får med seg den delen :p De beviste forskjellene så langt er vel at PS3 har mindre pop-ups grunnet at spillet blir installert på HDD å X360 har bedre FPS. Bortsett fra det så er de så å si helt like grafisk sett å hvis man virkelig skal henge seg opp i noen av bagatellene uansett hva det er så har man virkelig problemer å burde kansje slutte med spill for godt siden man sansynligvis ikke klarer å nyte å glede seg over et spill lengre ;)

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Sammenligningen eurogamer laget var god. For meg må jeg si at 360 versjonen kommer ut hakket bedre pga av noe bedre fps, samt en smule høyere oppløsning. Men jeg storkoser meg med spillet på min lekestasjon 3, så jeg skal ikke klage.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
Hva har dette med dennne tråden å gjøre?

Fordi dette utviklet seg til å bli en fanboidiskusjon, og når det viser seg at det er minimale forskjeller så blir det bare dumt å skulle forsvare konsollen "sin" på død og liv. Og så fikk jeg jo endelig sjansen til å si hva jeg mener om fanbois, og det er jo alltid stas :tease:

Sånn sett hadde posten min alt med denne tråden å gjøre, i hvert fall betydelig mer enn posten din og denne jeg skriver nå..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...