Mafo Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 To skoler deler nå ut Nokia 6300-telefoner til elevene for å øke mattekunnskapene. Les mer Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Bare jenter? Hva skal det være godt for? Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hvorfor denne telefonen? Fordi den er ganske billig? Og som -drugiS- sa; hvorfor bare jenter? Mange spørsmål der ja. Kalulatoren er i alle fall ikke så verst; den har jo "pi" tegn og annet. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) sinus consinus og tangens mangler sikkert... Men brukte vi det i 10'ende? Vi regnet vell bare for hånd tror jeg... Arg. Endret 1. mai 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Kalkisen i 6300 har COS, SIN og TAN. Pluss et par andre rare taster Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Nå har ikke jeg testa kalkisen i mobilen det er snakk om, men utenom det så er det mulig å laste ned kalk-programmer som er utrolig avanserte til mobiler. Skal ikke være noe dårligere enn andre grafiske kalkulatorer etter som jeg har forstått Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Har dere lest artikkelen? Telefonene kommer med forhåndsinstallert programvare som skal hjelpe elevene å komme gjennom pensum. Det er altså ikke bare snakk om kalkulatorfunksjonalitet. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Det er sikkert positivt at det hjelper elever å komme gjennom pensum. At en 2" skjerm kan hjelpe dem kan man jo lure på. Det må være noe fryktelig genial programvare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg