XtaZ Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Ja som tittelen sier så lurer jeg på om at hvis man bestiller spill på Amazon.co.uk og bestiller gift wrapping i tillegg om det da blir satt pris uten på pakken? Har lyst til å bestille Turok som koster ca £24 som dessverre er rett over tollgrensen men hvis de ikke setter pris på pakken ved gift wrapping så burde vel denne skli gjennom tollen? Takker for svar Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Denne er postet helt på jordet, men om du velger gift-wrap får du en pent innpakket pakke liggende i den samme esken som de ellers sender med. Og ja, verdien står på utsiden. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Ok. takk for svar Men ser ikke at den er postet helt på jordet iom at det er et spill jeg er ute etter. Like greit å spørre her i spilldelen hvor folk har erfaring med spillkjøp fra amazon Lenke til kommentar
pertm Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Husk på at amazon.co.uk trekker fra VAT som er tilavarende moms, når spill kjøppes. Slik at det er litt lavere enn den prisen du får oppgitt i butikken, men om det går under 200kr vet jeg ikke Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Husk på at amazon.co.uk trekker fra VAT som er tilavarende moms, når spill kjøppes. Slik at det er litt lavere enn den prisen du får oppgitt i butikken, men om det går under 200kr vet jeg ikke Ja vet det Men Turok kostet £27 så det endte opp på £23 tror jeg det var så det er fortsatt over tollgrensen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå