Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trenger hjelp med å få koblet mitt PS3 til internett (kablet) via PCen.

Anbefalte innlegg

Hei,

For det første bruker jeg Windows XP.

Jeg har 3 Ethernet innganger bak på kabinette:

http://img204.imageshack.us/my.php?image=77wx6.jpg

Local Area Connection 1 er koblet til laptoppen som broren min bruker (satt opp et hjemme nettverk sånn at han skal komme på nettet via min PC)

Local Area Connection 2 er ledig, det er denne inngangen jeg vil bruke for å få internett på PS3.

Local Area Connection 3 er koblet direkte til internet modemet (Get bredbånd).

Så spørsmålet mitt er; Hvordan skal jeg konfigurere Local Area Connection 2 for at PS3 skal få et internett forbindelse via min PC?

Trenger virkelig hjelp siden jeg er ikke flink med nettverk innstilinger, syns det er for forvirrinde.

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er det ikke bare og lage en nettveksbro mellom den lokale internettkoblingen der du får internett fra, og den du skal gi internett til ps3'en? :)

da merker du bare begge de 2 tilkoblingene og høyreklikker på de og velger nettverksbro :)

Endret av murdoc
Lenke til kommentar

Jeg vil forslå at du vurdere å investere i en billig switch. Ikke fordi at du ikke kan gjøre det via PC-en, men det er vel verdt 1-200kr å kunne ha forskjellige ting påkoblet nettet uten av din PC må stå på samtidig bare for at de skal ha nett vel?

-Stigma

Lenke til kommentar
er det ikke bare og lage en nettveksbro mellom den lokale internettkoblingen der du får internett fra, og den du skal gi internett til ps3'en? :)

da merker du bare begge de 2 tilkoblingene og høyreklikker på de og velger nettverksbro :)

Mener du nettverksbro mellom Local Area Connection 1 og 2? Local Area connection 3 skal være sånn som det er ikke sant?

Endret av supo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...