Tomzern Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Noen som vet hvordan jeg kan få brent GTA3?? Finnes det en crack eller noe som gjør at det er mulig å brenne det?? Finnes det en NoCD-crack til det?? Mvh Tomzern Lenke til kommentar
sNiPeR dUdE Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Noen som vet hvordan jeg kan få brent GTA3??Finnes det en crack eller noe som gjør at det er mulig å brenne det?? Finnes det en NoCD-crack til det?? Mvh Tomzern Til det siste spøersmålet: Finnes crack til spillet, men du må bruke cd1 for det da.. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Neste gang poster du i riktig kategori, så skal jeg hjelpe deg med problemet ditt. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 tror ikke det finnes noen kategori for dette regler gutt regler Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 tror ikke det finnes noen kategori for dette regler gutt regler Jo, det forumet heter faktisk Feilposter og det er en meget populær kategori. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Nei, dette var nok feil spørsmål i feil forum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg