espen2k Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hei, for ikke så lenge siden så frøys firefox seg, så derfor brukte jeg ctrl+alt+del for og avslutte prosessen, da jeg prøvde og starte opp firefox igjen fikk jeg denne feilmeldingen "Firefox er allerede åpen, men svarer ikke. For å åpne et nytt vindu må du først lukke Firefox-prosessen som er åpen fra før, eller starte datamaskinen på nytt." jeg har prøvd og restarte datamaskinen, reinstallere firefox osv, men den kommer stadig opp. har også sjekka "Prosesser" men Firefox.exe finnes ikke der. vet jeg kan bruke IE og Opera men jeg missliker de programmene så jeg foretrekker Firefox, derfor vil jeg ha den feilen rettet opp. Er det noen her som har noen forslag til hva jeg kan gjøre osv? Takker på forhånd Lenke til kommentar
hernil Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Trykk start -> kjør -> skriv "%appdata%\mozilla\firefox\profiles" -> gå inn i mappen som kommer opp -> og slett filen parent.lock. Det skal gjøre susen. Lenke til kommentar
espen2k Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Trykk start -> kjør -> skriv "%appdata%\mozilla\firefox\profiles" -> gå inn i mappen som kommer opp -> og slett filen parent.lock. Det skal gjøre susen. Der funka firefox igjen ja takker så mye =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå