Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

den beste åpneren?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du hørt om LAGET? Beste sjekkelinjen som finnes

 

Hva er LAGET fornoe? Har ikke hørt om det.

 

Jeg regner sterkt med at det er det som er hele poenget. Siden ingen har hørt om LAGET, så skaper det en viss interesse, og vips har du åpnet. Regner jeg med. Jeg har ikke prøvd.

 

 

jeg ble ikke imponert av denne openeren, men det er bra å diskutere ihvertfall. Hvis man har lyst en del PUA-artist bøker da kan man mye om opener.

Lenke til kommentar

Hello, hei, halla, hva skjer, fint vær, er 60-70-talls opener. Idag fungerer de ikke i hele tatt. Av 10 tilfeller, funuker kanskje en av dem. Idam må man nesten finne på en annen metode for å åpne en motsatt kjønn.

Endret av zeiar2
Lenke til kommentar
Hello, hei, halla, hva skjer, fint vær, er 60-70-talls opener. Idag fungerer de ikke i hele tatt. Av 10 tilfeller, funuker kanskje en av dem. Idam må man nesten finne på en annen metode for å åpne en motsatt kjønn.

 

Virkelig? Hvilke kretser er du vanker i, da, hvor du blir avvist om du sier hei? Såvidt jeg har opplevd kommer det helt an på hvordan du følger opp.

Lenke til kommentar

Jeg føler for å trekke fram en gammel, forslitt klisjé her, nemlig at det er utføringen det står på og ikke hva du sier.

Etter en del eksperimentering på området vil jeg strekke det til at du kan åpne med hva som helst av piss, bare du ikke er opplagt nøden eller ordene dine ikke passer med resten.

 

For eksempel, her er et knippe vellykkede åpnere jeg har brukt;

 

"Halla. Skjer'a? (joda, den funker utmerket, men det krever desto mer av deg)"

"Hei. Jeg heter <navnet mitt>. Jeg liker å ha sex med sokkene på."

"Jeg liker salat (takk til Jeffy for den)."

"Faen, er det kø her også? (dasskøer er undervurdert)"

"Hva er favorittisen din?"

"Hei, du ser ut som ei sporty jente. Tommelkrig!"

"Påkjørsel bakfra, eller?"

"Kan du ringe en snøplog? (brukt på ei blondine som sto og fikla med mobilen ved en ganske fullstappa bardisk)"

"Døh, jeg tar vanligvis en klem for sånt. (en videreutvikling av Mysterys "Hands off, this shit ain't for free", som faktisk funker overraskende bra)"

 

Og hvis du blir blåst ut på "Hei" så gjør du definitivt noe feil... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...