PyrionZ Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Kjøpte meg protein pulver med Vanilje smak i sta, prøvde det og jeg brøt meg av det! Skal det virkelig være så fælt å ha i seg? Jeg blanda med vann, men trur det blir litt bedre med melk? Kan jeg bruke melk å blande med? Kjøpte også kreatin i kapsler, da pulveret blir litt tungvindt å drive med på en travel morgen osv. Men, hva er anbefalt dosering på disse. hvor mange kapsler skal jeg ta de dagene jeg trener? Hvor mange de dagene uten trening? Takker for svar; ) Lenke til kommentar
Camron Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Klart du kan blande med melk. Har du link til kreatinet du kjøpte? Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 En grei tommelfingerregel er å aldri kjøpe tilskudd med vaniljesmak... Smaker rett og slett motbydelig... Lenke til kommentar
KoN_Raptor Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg blander mitt protein med skummet melk, smaker herlig! Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Her har du linken til kreatinet Linky! Endret 30. april 2008 av -pyrion- Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Kjøpte også kreatin i kapsler, da pulveret blir litt tungvindt å drive med på en travel morgen osv Merk, kretain og protein kan ikke erstatte hverandre, men komplimenterer hverandre. Det er viktigere å få i seg nok protein enn kretin. Ser heller ikke hva som tar så lang tid med å blande seg en shake på morra'n men..... Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 En grei tommelfingerregel er å aldri kjøpe tilskudd med vaniljesmak... Smaker rett og slett motbydelig... Ja jeg har selv 4 bøtter her med vaniljesmak, vaniljesmaken blir advart mot av mange, jeg har spurt litt rundt omkring og de bekrefter det. Jeg har smakt jævlige ting, slik som whey tech nøytral, den smaker spy, men vaniljesmaken, den er ennå verre. Selv ikke måkene spiser det hvis jeg gir dem det. Heretter er det bare whey isolat med sweet apple. Til han over deg som spurte ang. blanding av vaniljeshaken: rist den godt, la den stå i fryseren i 7 minutter. Kulden fjerner noe av den kvalmende konsistensen, pluss at shaken igrunn skal stå en stund for å få bedre smak, det gjelder alle smaker. Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Her har du linken til kreatinet Linky! Serving Size: 3 Capsules Store in a cool dry place. Protect from heat, light and moisture. Suggested Use: As a dietary supplement, take 2-4 capsules twice daily. Workout days: Take 2-4 capsules with 16oz of water 15-30 minutes before workout. Take another 2-4 capsules with 16oz of water 15-30 minutes after workout. Non workout days: Take 2-4 capsules with 16oz of water with first meal. Take another 2-4 capsules with 16oz of water with meal 4-6 hours later. Endret 30. april 2008 av TehKris Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 En grei tommelfingerregel er å aldri kjøpe tilskudd med vaniljesmak... Smaker rett og slett motbydelig... Ja jeg har selv 4 bøtter her med vaniljesmak, vaniljesmaken blir advart mot av mange, jeg har spurt litt rundt omkring og de bekrefter det. Jeg har smakt jævlige ting, slik som whey tech nøytral, den smaker spy, men vaniljesmaken, den er ennå verre. Selv ikke måkene spiser det hvis jeg gir dem det. Heretter er det bare whey isolat med sweet apple. Oh man, det kan da umulig gå an å få til noe som smaker værre enn whey isolat sweet apple. Selv whey tech banan er jo rene gourmet-produktet i forhold. Etter å ha kjøpt whey isolat sweet apple + whey isolat appelsin så har jeg gitt opp PF totalt. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg syntes faktisk whey tech sjokolade + vanilje blandet sammen funka bedre enn noen av de hver for seg. Gikk på det en periode da jeg tenkte jeg skulle sjekke vanilje shaken.... kan ikke si jeg likte den spessielt godt alene Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Solgte boksen med vanilje og kjøpte meg en med sjokolade isteden. Men, på den nye boksen står det at man skal ta 2-3 doser daglig, skal jeg ta det hver dag, eller før og etter trening? Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Det er du den rette personen til å svare på.. Dette er et kostTILSKUDD, altså klarer du ikke få i deg nok proteiner i kosten kan du ta dette som erstatning.. Hvor ofte og hvor mye avhenger av hvor mye proteiner du får i deg til hvert måltid... Lenke til kommentar
War Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Vet ikke om du skal opp eller ned i vekt men noen ca tall er 2.0g pr kg fettfri kroppsmasse (opp i vekt) 3.0g pr kg fettfri kroppsmasse (ned i vekt) Som tommy skriver, tell gram protein igjennom kosten så tar du av tilskuddet til du er i mål. Noen kjøper 750g boks og har planer om å ha den i en mnd , selv bruker jeg ca 90kg i året i tillegg til kosten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå