Heilage Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hei. Har litt problemer med nettverket mitt her. SpillPCen min får veldig dårlig trådløst signal, uten noen særlig god grunn. Den trådløse routeren er en D-Link DIR655. Det som er rart er at HTPCen min, en Mac Mini, står noen meter unna og har strålende signal. Faktisk satt jeg og streamet video fra serveren trådløst på TVen min i det samme øyeblikket nettet datt ut på SpillPCen. Laptopen har også full signal. En MacBook. Kortet i SpilPCen er et D-Link DWA-552 Extreme. Som jeg ble fortalt at var veldig bra. Noen som har et forslag til hvorfor det er slik? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Mest sannsynlig driver for DWA-kortet som er dårlig. Prøv å hent ny hos f.eks M$. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Testet nå med USB-adapteret (Linksys) jeg hadde på maskinen nede, får perfekt signal uten den minste form for hikke. Aldri D-Link igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå