iMono Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Ok, problemstillingen er som følger; 1) Hva skal jeg kjøpe av X360 og PS3? 2) Skal jeg vente på oppdateringer og eventuelle prisredusjoner i 3-4 måneders nær framtid? Hovedgrunnen er at jeg vil spille GTA IV fortest mulig, men ikke gjøre et dumt kjøp i slengen. Noen som har tanker om dette? Takk på forhånd. Endret 29. april 2008 av iMono Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Akkurat dette med PS3 vs 360 er det plenty emner om, bare å søke litt. Eg hadde egentlig ikkje ventet noe særlig, og hoppet på GTA4 vogna ganske kjappt hadde eg vert deg. Dersom du kun vil spille GTA4, er jo ein Xbox 360 Arcade en veldig rimelig løsning. Man får ikkje med HDD, men ein 256mb minnekort. Akkurat valg av 360 avhenger veldig på bruken din. Men som sagt, sjekk ut alle de andre trdåene. Ta fremtidig spillutvalg i betraktning osv. Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 psOne ble lansert rundt de tider PS2 kom. psTwo ble lansert ca 4 år etter PS2s lansering. PS3 ble lansert for ca 1,4 år siden i USA/jap. Ikke noe trix å vente på psThree ville jeg tro. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Jeg er også litt usikker på om det vil komme en mindre versjon så tidlig. Den konsollen jeg har mest lyst på er PS3, men i mine øyne er den for dyr fortsatt. Jeg har sett et par nyheter på Engadget som antyder at en ny PS3 er i produksjon. Jeg får vente litt til før jeg bestemmer meg. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 En slim tror jeg du skal se lenge etter fortsatt. Velg den konsoll som appelerer mest til deg. Xbox360 arcade er jo rimlig måte å komme i gang med å spille f.eks GTA4, om det er det man primært ønsker. Selv valgte jeg meg en PS3 og trives med det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Gjør nok det med årene tenker eg. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Nå er Xbox 360 Premium og GTA IV kjøpt. Fy steike for et spill. Det blir nok til at jeg kjøper PS3 når den kommer ned i den prisklassen jeg synes den er verd. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Premium faktisk, håper du blir fornøyd da. Er vel ikke mulig å ikke bli det med GTA4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå