Eksempel Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hver dag gleder jeg meg til South Park starter på MTV, og nå har det endelig skjedd igjen. =D Ekstra glad i dag også på grunn av 6 på mattetentamen. =D=D Pappa ble stolt. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hehe, små gledesutbrudd makes our day Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 En anbefaling: www.southparkstudios.com/episodes En helt legal plass å se South Park-episoder. Lenke til kommentar
-Mazor- Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 South Park. Hvem som serpå det? Ååh javist.. Faens idioter.. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Southpark er gøy, du bor tilfeldigvis ikke i canada? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 En anbefaling: www.southparkstudios.com/episodes En helt legal plass å se South Park-episoder. Wtf? South Park. Hvem som serpå det? Ååh javist.. Faens idioter.. South Park er da knallfett. Hva er det du ser på da? The OC? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 I'm not your buddy, guy! Iiiiii'm not your guy, fjiend! This is aboutman! Give us some of that Internetmonayh. je, we want som internet monayh! Uansett, gleder meg til resten av sesong 12 starter igjen. Kommer til å bli superfett Half man, half bear, half pig! Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 I'm not your buddy, guy! Iiiiii'm not your guy, fjiend! This is aboutman! Give us some of that Internetmonayh. je, we want som internet monayh! Uansett, gleder meg til resten av sesong 12 starter igjen. Kommer til å bli superfett Half man, half bear, half pig! Er faktisk abotman/abootman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå