DarkZun Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Under registreringen av Step-Up programmet mitt får jeg denne beskjeden når jeg skal velge hvilket kort jeg skal oppgradere til! Jeg har et standard 9800gx2 og vil SSC versjonen. "Only Reference designs are available when selecting your products, higher clocked cards are not part of the step up program as per the terms and conditions." Tenkte kanskje dette sparer mange av dere tiden det tar å registrere produktet, lese og bla bla bla...bare for å finne ut at vi ikke får oppgradert til overklokka versjoner. Dette stod nevnt i Terms and conditions også...men på en så inn i helvete knotete måte, at det ikke ble lagt merke til. De fikk ihvertfall meg til å henge på evga siden unødvendig lenge og sluke til meg reklame...og samtidig registrere produktet mitt...noe jeg aldri ville gjort ellers...luringer!! Men, men...who cares..vi klokker kortet himmelhøyt selv istedet...det skal lukte brent av det! Lenke til kommentar
ZombieBobie Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) tror du bare kan oppgradere til SSC versjoner hvis du allerede har kjøpt en SSC versjon (fordi de blir lagd i begrenset opplag). i.e. fra 8800GTS SSC til 9800GTX SSC. Mulig jeg har misforstått det og da men EDIT: sjekket nettopp - er bare reference modeller uansett om man har SSC fra før. i.e. hvis man har 8800GTS SSC så kan man bare oppgradere til 9800GTX, ikke 9800 GTX SSC. Endret 30. april 2008 av ZombieBobie Lenke til kommentar
fflex Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hvordan er det lureri hvis det står i "terms and conditions" ? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Step up-programmet er likevel et ok tilbud, eller hva? Man får tross alt et nytt kort uten mellomlegg. Bedre enn å måtte selge det gamle med tap og kjøpe et nytt. Vel, mener nå jeg da. Lenke til kommentar
DarkZun Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Hvordan er det lureri hvis det står i "terms and conditions" ? 1. Reklameringen dems gir inntrykk av at man kan oppgradere til andre kort innen 90 dager etter kjøpsdato av sitt eget kort. Dette er ikke tilfelle...det gjelder jo bare spesifikke kort! Så fort det ikke gjelder alle skjermkort med EVGA som produsent, så blir det spesifikke kort man bytte til. 2. Hvorfor i all verden skulle det ikke gå an å oppgradere til fabrikk overklokkede kort? 3. Måten det står beskrevet i terms and condition er dårlig, og havner under "med liten skrift i kontrakten" prinsippet. I tillegg tipper jeg det tar evigheter å få gjennomført hele prosessen, og at det er masse fallgruver underveis som gjør at EVGA nekter å gjennomføre greia, eller skal ha litt straffegebyr for ditt og datt. (Som f.eks at det er en ripe, bulk i esken, send med feil post eller hva faen dem finner på.) fflex: Enten så er du mindre begavet, eller så vil du bare kverrulere. Jeg skjønner jo at det ikke er lureri siden dem nevner det i Terms and Ccondition, men det kan fortsatt kalles lureri på folkemunne. Jeg mener det skulle gått med alle EVGA kort, og ikke spesifikke. Det er jo lurereri i utgangspunktet å begynne å selge standardkort først, og deretter fortsette å selge overklokkede kort med garanti til omtrent samme prisen. Dem kan ikke tas av loven, men fortsatt lureri spør du meg. "What products will EVGA make available to the Step-Up Program? EVGA will only release EGS (EVGA Genuine Spec) versions of its products, NVIDIA reference spec and clock, to the step-up program. Products that have been pre-configured with higher clock speeds will be released based on yield rates and in limited quantities and on a first come first ship bases. Products known to have limited availability will not be made available to the Step-Up Program. (Limited availability determined by EVGA production.)" Endret 30. april 2008 av DarkZun Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hvorfor alt det stresset når du bare kan overklokke ditt nåverende kort til SSC eller høyere? Du mister ikke garantien uansett selv om du klokker det så høyt at det tar fyr (EVGA). Lenke til kommentar
DarkZun Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Hvorfor alt det stresset når du bare kan overklokke ditt nåverende kort til SSC eller høyere? Du mister ikke garantien uansett selv om du klokker det så høyt at det tar fyr (EVGA). "Men, men...who cares..vi klokker kortet himmelhøyt selv istedet...det skal lukte brent av det!" Har jo skrevet det i posten over...var bare et eller annet fristende med fabrikkoverklokka kort i eske:P Tror kanskje jeg er lettpåvirkelig av gimmic...hehe! Uansett..jeg gidder ikke styre med det, og kommer til å klokke det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå