Chaos8749 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Hey! Jeg fikk meg Wii for en liten stund siden og 2 spill. Jeg har lenge sittet å ventet på at Super Smash Bros.BRAWL skal komme ut, men det kommer ikke ut før den 27. Juni. Jeg lurer på om hvis jeg bestiller dette spillet på Ebay, vil det da fungere på min Europeiske Wii. Mine venner mener at dette ikke vil fungere for de i amerika har en annen format eller hva de nå kalte det, og da vil spillet enten ikke fungere eller være i svart hvit. Stemmer dette eller kan jeg bare bestille spillet på Ebay??????? Endret 29. april 2008 av CanZeR Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Wii er nok ikke sonefri, så det går dessverre ikke. Du må nok vente til det gis ut her i europa. Lenke til kommentar
mpitof Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 ...eller du kan kjøpe Freeloader også. Se egen/egne tråd(er) om det her på forumet... Lenke til kommentar
Chaos8749 Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 hva er Freeloader???? Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Freeloader er noe sånt Lenke til kommentar
Chaos8749 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 må jeg åpne Wii'en og stappe noe inni elle bruker jeg bare en cd når jeg ska bruke en freeloader???? Lenke til kommentar
Jext Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Betyr 4 spørsmålstegn at du lurer ekstra mye på det du spør om? Freeloader er en egen dvd som du må putte inn hver gang du skal spille et NTSC spill før du putter inn spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå