TheMadS Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Hey! Jeg kjøpte en Windows mobil for litt siden for jeg syns det virket utrolig kult å ha en så avangsert mobil. Men når jeg først har fått den er den ikke så morsom som jeg hadde håpet. Selv er jeg Windows person til 100 og vil aldri gå over til Mac(iphone). Jeg vet Windows mobiler egentlig er for bedrifter osv, men hva tror dere? Kan Windows mobiler, PDA eller Smartphones bli en ungdoms hit? Hva trengs til? MadS 16 år.. Endret 29. april 2008 av TheMadS Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Det at de kan kjøre mye flere programmer enn Java, (noen tar pyton også, men det er jo bare pyton ), er vel en grunn. Men så vet jeg ikke om så mange ikke-nerder som bryr seg. Trodde alt fjortissene brydde seg om var knust-glass-skjermspareren Lenke til kommentar
TheMadS Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Jeg følte at da jeg skulle begynne å gjøre mobilen litt mer personlig som å installere programmer og nye themes jeg fant bare ting som var tilrettelagt bedrifter og sånt. Ikke noe "kult". Kanskje jeg som ikke er flink til å finne de "kule" tingene, men... Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Mhm. Den primære målgruppen for WM er nok "dresser som prøver å ikke sovne for mye under kjedelige møter" - men det kan jo hende at det finnes diverse ting for kidsa og. Men det er klart - ekstra skall, temaer, trådet sms, scummvm, kuben, bildekontakter, msn, poker- spill, og så videre er typisk tenkt for folk i sjefsstolene. Lenke til kommentar
-=Nike=- Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Hei, Ta deg en tur hit XDA developers, så finner du nok masse kult du kan bruke på windows mobilen din. Endret 30. april 2008 av -=Nike=- Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Windowsmobil er jo noe herk da. Treigt og kjedlig. Har hatt både HTC TyTn og S710. Går over til linux når FIC Neo1973 kommer ut Lenke til kommentar
µT. Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Windowsmobil er jo noe herk da. Treigt og kjedlig. Har hatt både HTC TyTn og S710. Går over til linux når FIC Neo1973 kommer ut Smaken er som baken. Delt Men, mens jeg er her kan jeg ramse opp ett par hendige linker. Gratis programmer og spill : FreewarePPC Emulator for å f.eks spille Monkey Island, Broken Sword osv. - SCUMMVM Zedge kjenner du vel til. WM6Themes - Trenger vel ingen nærmere forklaring. MySkins - Skins for hardware'n (selve tlf.) Norsk. Er du ute for å gjøre telefonen veldig personlig, så anbefaler jeg XDA-Developers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå