Araknar Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg har en Toshiba satelite p100 - 293 model. Og med den har jeg NVIDIA GeForce Go 7600 skjermkort. Problemet mitt er at jeg ikke finner nye drivere til dette skjermkortet. Jeg har vært på Nvidia sine hjemmesider, og de ber meg finne driveren på toshiba sine hjemmesider og at det er der den er. Men driveren ser ikke ut til å finnes på Toshiba sin hjemmeside. Jeg prøvde å bruke Nvidia sin søkemotor og fant noen drivere jeg trodde skulle passe, men hver gang kom det opp en feilmelding som sa " The Nvidia setup programe could not locate any drivers that are compatible with youre current hardware. setup will now exit." Hvis det er noen som har samme problemet eller hvet hvor man skaffer den rette driveren, så vær så snill og del informasjonen med meg. Takker på forhånd! Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 det du gjør er å prøve de driverene du trodde skulle funke - men på en annen måte. oppdater driverne manuelt gjennom enhetsbehandling isteden for å bruke setup-fil. du kan også finne drivere her: http://www.laptopvideo2go.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå