Anathema Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 vurder å kjøpe meg tom clancys splinter cell! er det å anbefale? har nemmelig hørt at det er veldig vanskelig! :-? Lenke til kommentar
CreAtiv3 Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Har bare spilt det på demo, men virket greit nok. Det var ikke så veldelig vanskelig, men det var jo bare demoen. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Go get! Kongespill. (det jeg har spilt av det så langt ihvertfall) Lenke til kommentar
Gimlisonofgloin Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Uansett hvordan du tenker å disponere pengene, så sett av 500 spenn til dette unike spillet. Du vil få en spillopplevelse du sent glemmer. Sam Fisher er etter mitt syn allerede en legende, som jeg håper vi får se mer til. Sam Fisher, the goverment claims he does not exist.... Lenke til kommentar
Spinner109 Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Et av de seriøst beste spillene jeg har spillt. Anbefales. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Genialt spill, definitivt vert å kjøpe Lenke til kommentar
lunde1987 Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Det e sjukt bra! Viss du har lyst på ett spel med masse skyting og sånnt så er ikkje splinter cell spelet ditt... men viss di like å snika deg rundt i mørket og bare drepa når absolutt nødvendig så er det ett glimrande kjøp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå