Aak1 Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 (endret) BK! EDIT: Lagt opp et bw bilde. Dere får vurdere hva som er best Endret 29. april 2008 av Aak1 Lenke til kommentar
okasin Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 Likte det første bildet best.. men det første som slo meg, er.. hvordan hadde dette bildet gjort seg i sort/hvit? syns sminken rundt hennes øyne ble.. missforstå meg rett her.. feil ! Hun er naturlig pen, og hadde kanskje ikke trengt så sterk sminke rundt øynene.. (?) Forestiller meg at bildet hadde blitt flott med moderat bruk av "smooth skin" og i sort/hvit.. (?) Men dette er min mening.. PS: flott jente Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Likte #1 best. Du har et fint utsnitt og fint miljø med litt av veggen (?) Fargene fungerer bra, toppen og sminken rundt øynene går igjen noe som knytter elementene sammen til en mer helhetlig komposisjon. Edit: en skriveleif, det er seint på natta! Endret 30. april 2008 av Hoptikopter Lenke til kommentar
Speik Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 De ble jo kjempefine Aak! Jeg syns bilde nr 2 var best, en litt orginal pose, og headsettet gjorde seg veldig bra. Farger passet mye bedre enn sort/hvitt på nr 1. Legg ut flere? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Generell kritikk på begge; blitzen er plassert litt for lavt? Bl.a rar neseskygge på det øverste. 1. ville nok ha tatt litt mere i bunn. prøvd med en litt mere washed out look på begge to? div. b/w med softlight, og endel lysere? Tenkt meg litt tettere kanskje kvadratisk utsnitt på det siste bildet også jeg..ellers var dette det jeg likte best. Veldig fint, egentlig. Hun ble sikkert fornøyd =) Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Takk for kritikk. Hva mener du med en washed out look? Kan du peke på noen teknikker? Jeg synes egentlig ikke disse bildene passer som b/w, det er jo fargene som gjør bildet. Mer eller mindre. Jeg har en uvane med å kutte toppen av hode mens jeg tar med mye under hodet. Gjør det nesten på alle portrettbildene xD Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 mener ikke som B/W men med ett B/W lag som er satt på blending mode soft light. washed out er lavere saturation, og lysna akkurat på grensa til utbrent i highlights =) Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Ett bilde til: Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 <for mye luft under her også for min del kvadratisk eller 4:5 ratio? glemte å nevne; bedre lys her. litt mindre flatt. løft blitzen pittelitt så hadde det blitt pitttelitt bedre her også? fint og avslappet. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Igjen har jeg en dårlig vane med å ta med mye under xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå