Peritass Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Har en gravid samboer jeg øsnkero og ta noen flotte bilder av under graviditeten. Noen som har noen forslag til lyssetting når man ikke har allverdens av studiolys. Utstyr er canon 400d,kit linse,sigma 70-300 og sigma dg500super blitz Lenke til kommentar
Bossanova Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 tja, naturlig lys kanske? Bilder av gravide som står eller sitter ved et vindu er jo et ikke helt ukjent motiv... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Eller kanskje kjøpe paraply og ledning til fjernstyring? Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Eller kanskje kjøpe paraply og ledning til fjernstyring? litt usikker på hvordan jeg skal bruke ledning og fjernstyring til blitzen min Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 I mitt hode er det finest med skygger, og ikke flombelysning på en gravid kropp. Hva slags ønsker har damen din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå