TCK Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hei. Jeg sliter med ett problem som egentlig burde vært veldig enkelt. Jeg har ett Fujifilm Finepix F31fd kamera. Tidligere hadde jeg ett program som importerte bilene og la de i mapper etter dato. Etter at jeg formaterte PC-en så husker jeg dessverre ikke hvilket program jeg brukte. Noen som vet om ett program som kan gjøre dette kjapt og enkelt? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 De fleste/alle kamera har vel en programvare som følger med på en CD. Canon har i hvert fall veldig grei og nyttig, enkel programvare for å overføre bilder og legge de i mapper. RandiA Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Lightroom er bra program, men koster endel. Picasa er et litt enklere og gratis program. Og som RandiA nevner så følger det vel med slike programmer til de fleste kamera man kjøper. Lenke til kommentar
TCK Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Poenget er at programmet skal sortere bildene i mapper etter dato. Kan lightroom det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå