Gå til innhold

Her er mitt forslag til en absolutt lydløs PC

Anbefalte innlegg

Lydløs PC

Her har jeg satt sammen en absolutt lydløs pc. CPU blokk skal gå akkurat mener jeg. Er litt usikker på om PSU er kraftig nok. Men mener at hvis dette går bra sammen så skal jeg kunne få meg en absolutt veldig lydløs PC.

Eneste som måtte bråke er harddisken og dvdspilleren når den er i bruk. Men harddisker bråker forsåvidt ikke idet hele tatt og dvdspiller bråker kun når man leser dvdplate.

La med noen vifter og viftehastighetkontrollere for sikkerhetsskyld itilfelle tempraturene blir litt høye og jeg da må bruke vifter.

Hva sier dere til denne listen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
... Jeg ville heller gått for en GP-disk fra WD, den er på 5200RPM og er anbefalt av Silent PC Review, kanskje litt treg som en systemdisk men likevel.

Slike disker passer jo perfekt i eksterne hd-kabinett. Hvor får man tak i en slik disk? Norske nettbutikker selger visst bare 7200 rpm disker

Lenke til kommentar
Harddisken vil fremdeles lage vibrasjoner siden den kjører på 7200RPM. Jeg ville heller gått for en GP-disk fra WD, den er på 5200RPM og er anbefalt av Silent PC Review, kanskje litt treg som en systemdisk men likevel.

sikkert det, men når en harddik som er 7200rpm og er kjent for å være støysvak så vil man ikke legge merke til den hvis man har den innenfor kabinettet.

vel, fant nettopp ut at den såkalte fanless psuen har jo vifte, så da velger jeg en veldig stillegående CORSAIRD620W istedenfor...

Endret av rosewell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...