Martinez92 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg ser på ny forsterker, og har muligens en Marshall JCM 900 i kikkerten, denne er (selvfølgelig) brukt, ettersom Marshall ikke produserer den lenger.... Noen som har erfaring, eller forslag til andre forsterkere i den ca. klassen? Det er forresten en Dual Reverb jeg har mest lyst på (forsatt JCM'en) og ca. pris er 11 laken. Alle forslag/tips tas imot med takk Martin Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Ebay, Marshall JCM 800, evt. Peavey 6505 (Disse forsterkerne er blitt utviklet fra 5150, og blitt mye mer allsidige). Det ville jeg gått for da. JCM 900 er også ikke et dårlig valg, må bli en av de tre Lykke til! Lenke til kommentar
Innos Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 11k for en JCM 900 er galskap såfremt det ikke følger med et bra kabinett. Har sett flere til halvparten av det der. Lenke til kommentar
Martinez92 Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 11k for en JCM 900 er galskap såfremt det ikke følger med et bra kabinett. Har sett flere til halvparten av det der. Det følger med kabinett ja trur det er orginalt, eller 1960 A/B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå