Trixz Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg har satt sammen en pc for kompis med dette hovedkortet http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=333173 Jeg satte i 2 hardisker først og så skulle jeg sette i den 3 hardisken. harddisk nr3 vises i bios men ikke i windows, kan det ha noe med at jeg trenger raid driver? ser at hovedkortet har 4 sata koblinger 2 svarte og 2 røde. Satte sammen pcen for en kompis han bare bestillte delene. Takker så meget for hjelp. Lenke til kommentar
Sandedk Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Har du sjekket under diskbehandling om den står der? Kontrollpanel/admininstrative verktøy/datamaskinbehandling/diskbehandling Lenke til kommentar
Trixz Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Vis jeg ikke husker feil så vises den i device manager, men ikke i min datamaskin. Synd pcen ikke står her, kunne ha dobbel sjekka det. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Kan det være mangel på en driver? Lenke til kommentar
Trixz Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Har lagt inn alle driverne, men den eneste drivern jeg ikke har lagt inn er raid. Alt vises i bios men device manager men den kommer ikke fram i min datamaskin. men skal ta og skjekke disken. Lenke til kommentar
pstub Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 I så fall er jo problemet lett å løse. Du må inn i ControlPanel - Administrative tools - Computer Management - Disk Management. Du må opprette en partisjon og formatere disken der før den vises i "Min Datamaskin". Lykke til! Lenke til kommentar
Trixz Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Alle 3 diskene er online, men kun 2 av de vises. Så aner ikke hva jeg skal gjøre derfra. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Har du gjort hva pstub foreslår? Lenke til kommentar
Trixz Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 jeg fikk ikke gjort det i går men skal ned i dag og se om jeg får fikset det. men sier ifra vis jeg møter problemer Lenke til kommentar
Trixz Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Tusen takk for hjelpen siste disk er oppe og går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå