webmasterx Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 hei det er noen venner av meg som skal til usa og så lurer jeg på om det kan være en fordel å kjøpe ps3 der?? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Vel i forhold til prisen er det jo bare å kjøre på, men det fører jo noen ulemper også med tanke på garanti, soneinndeling og problemer med oppkobling mot eldre TV'er. Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 webmasterx skrev: hei det er noen venner av meg som skal til usa og så lurer jeg på om det kan være en fordel å kjøpe ps3 der?? Det er nok lurt det, med tanke på pris. Lurer enda på om Ps3 takler "den norske strømkotakt" og om Blu-ray filmer er sonefrie ( vet at spilla er det, men om filmene er det ). Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Det med strømkontakt skal ikke være noe problem, bare å skaffe en sånn overgang. Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Erasus skrev: Det med strømkontakt skal ikke være noe problem, bare å skaffe en sånn overgang. Vet du hvor man får tak i det? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Har lest litt rundt på nettet, hvis du anskaffer en japansk versjon av PS3, så vil du ikke trenge noe adapter, siden den er lagd til å kunne kjøre så og si over hele verden, mens den amerikanske trenger en voltage adapter. Lenke til kommentar
Perre Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Erasus skrev: Har lest litt rundt på nettet, hvis du anskaffer en japansk versjon av PS3, så vil du ikke trenge noe adapter, siden den er lagd til å kunne kjøre så og si over hele verden, mens den amerikanske trenger en voltage adapter. Jeg trodde amerikanske (eller canadiske, siden jeg har kjøpt fra VGP ) også tålte det norske strømnettet og alt man trengte var en vanlig strømledning?? Nå må jeg sjekke i VGP-tråden... Edit: dobbelpost Edit2: Enten så er alt man trenger en vanlig PC-strømkabel eller så lyver de i denne tråden... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry10364240 Endret 1. mai 2008 av Perre Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Du trenger bare en vanlig PC-kabel Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Altså kan man fint kjøpe en US PS3 og koble til med en PC-kabel og alt vil fungere fint? Flotters i så fall. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hvordan er det med garanti om du kjøper i et annet land med PAL-sone, som f.eks i resten av Europa eller Midt-Østen? Hvis jeg kjenner noen som skal til Qatar og kjøper med derfra, vil jeg kunne bruke garantien i Norge da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå