Gå til innhold

Kjøpe ps3 i USA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei det er noen venner av meg som skal til usa og så lurer jeg på om det kan være en fordel å kjøpe ps3 der??

Det er nok lurt det, med tanke på pris. Lurer enda på om Ps3 takler "den norske strømkotakt" og om Blu-ray filmer er sonefrie ( vet at spilla er det, men om filmene er det ).

Lenke til kommentar
Har lest litt rundt på nettet, hvis du anskaffer en japansk versjon av PS3, så vil du ikke trenge noe adapter, siden den er lagd til å kunne kjøre så og si over hele verden, mens den amerikanske trenger en voltage adapter.

Jeg trodde amerikanske (eller canadiske, siden jeg har kjøpt fra VGP ;)) også tålte det norske strømnettet og alt man trengte var en vanlig strømledning?? Nå må jeg sjekke i VGP-tråden...

Edit: dobbelpost

Edit2: Enten så er alt man trenger en vanlig PC-strømkabel eller så lyver de i denne tråden... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry10364240

Endret av Perre
Lenke til kommentar

Hvordan er det med garanti om du kjøper i et annet land med PAL-sone, som f.eks i resten av Europa eller Midt-Østen? Hvis jeg kjenner noen som skal til Qatar og kjøper med derfra, vil jeg kunne bruke garantien i Norge da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...