Elanee Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) hei jeg satte opp og furte i gang vannkjølinga mi i dag ...alt funkerer men pumpa mi blinker rødt og har gjort det siden jeg starta den ....men systemet funker fint ..temperaturene er som de skal både idle og under load...pumpen er http://www.microplex.no/product.aspx?pid=A...amp;mcat=14s267 lurte på om jeg kansje må ha alt ekstrautstyret til pumpa for at den faktisk vil funke som den skal .... alt ser jo ut til å funke bortsett fra det røde lyset som bare blinker ..ikke noe 3 eller 4 blink om gangen som det står at feilmeldingene skal ... har satt å lest og leita i heile dag men kom ikke fram til noe løsning ...... noen som har en anelse ikke vet jeg ..systemet er luftfritt osså så skulle ikke vere det. fikk aquasuite opp å gå og det røde lyset ser ikke ut til å vere annet en at jeg ikke har flow sensor og rotation speed fan output koblet til så jeg bare disablet der irriterende røde lyset og vips null problem Endret 29. april 2008 av Elanee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå