Christopher Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Hei Jeg lurte på om firewire kortet til Clas Ohlson er noe å satse på? (skal brukes til en iPod) Info om Firewire kortet finner du på www.clasohlson.no og under mappen: Datatilbehør/Hardware/Datakomponenter/Kort/Firewire-kort Evt. Hvilke andre billige firewirekort vil dere anbefale (som passer til iPod)? Helst firewirekort som kan kjøpes i butikker rundt om i Oslo. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Firewire kort er firewire kort. Pass bare på at de støtter 400Mbps(som clas ohlson kortene gjør). Hvilken tillbud butikker i Oslo har vet jeg ikke da jeg bor i bergen, men tror 400kr for et firewire kort er en grei pris. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 høres greit ut, men når du alikevel skal kjøpe på clas ohlson ta en telefon til komplett som ligger i gaten bak og spør om prisen der. (det er ekstremt lang kø der bare så du vet det, men du kan jo dra til gsport eller noe imens snakker om buttikkene ved domkirken, gamle nafhuset (xxl er der nå, husker ikke gatenavnet))) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå