Gå til innhold

oss som syntes at å ha dyr (gnagere) faktisk er en hobby

Anbefalte innlegg

Jeg syntest at det burde vere mer på denne siden annet enn det mer tradisjonelle som katter og hunder.....

har to hunder 9 katter 2hester og 3rotter.... dette er siden der DU kan stille spørsmål om gangere og for deg som bare har lyst til å legge ut bilder av dine gnagere... legg gjerne ut bilde av degselv med gnager.....alt fra hamster til kanin, rotte, mus og andre dyr

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mangeårig chinchilla eier her.

Synes det er de av gnagerne med mest personlighet, selv om jeg ikke har eid alle sorter dog.

Har hatt ganske mange, men på torsdag er det slutt, da blir siste mor og datter hentet:/

Har valp i huset, og da det ble tydelig at chinsene ble stresset, har jeg sørget for at de får et nytt og bra hjem.

Skal man ha gnagere, er min erfaring at man må være glad i å støvsuge, og med chins tråkke i små lorter overalt..

Lenke til kommentar

JAh!....siden ingen svarte på denne linken etter en stund så tenkte jeg at jeg skulle slå til med mine egne dyr....vi har to hunder, to hester, ni katter og tre rotter...hvis det er noen som vil se bilder av dem så er det bare til å spørre :D

Endret av havardbirkeland
Lenke til kommentar

Haha, fælt så utolmodig du var da :p

Du lagde jo nylig en lignende tråd lenger ned, du kunne jo bare ha redigert overskriften der ;)

Er hest en type nager??? :hmm:

Jeg har hatt mange smådyr.

Hamster, rotte, degus og dansemus.

Tenkte lenge på Ilder eller Chinchilla, men glad jeg ikke skaffet meg det. De krever en del, særlig Ilderen. Vennina mi avlivet nyli sin. Han ble åtte år :(

Nå har jeg tassen. En svart langhåret skapning av en hamster. Han er utrolig urenslig og jeg må skifte i buret hans hele tiden. Merkelig nok bytter jeg sjeldent spon fordi han gjør kun fra seg på soverommet sitt. Jeg har nå kuttet ut hamstervatt med dasspapir. Det stinker ikke like mye. Jeg elsker å se på når han spiser :!: Trykker i seg agurk, salat, gulerot og det som er.. Rart han får plass? Så er det rett i bingen for å ta ut maten og hamstre på ny før han springer en runde oppå hjulet sitt.

Jepp, du leste riktig, Tassen løper nemli på toppen av hjulet. Aner ikke hvorfor. Det er ikke noe galt med hjulet såvidt jeg vet.

Han støtter seg inntil burveggen slik at han ikke triller ned :!: Sært!!

Lenke til kommentar

Har slått sammen de to like trådene til havardbirkeland. Fint om en kan holde seg til én tråd for det samme emnet.

Det hadde også vært fint om denne tråden fikk et mer beskrivende navn, slik at den kan brukes som den 'offisielle' tråden for gnagere, gnagereiere og -interesserte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...