Henrik Salthe Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 Mobbeofrene får profesjonell hjelp. Se videoen Lenke til kommentar
haalo Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 Ser ut som en skikkelig drittfilm . Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 "From the makers of Knocked Up", var nok til å få meg til å styre laaaangt unna denne filmen. Enough said. Lenke til kommentar
Quenyth Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 Synes den høres arti ut. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 Digger Owen Wilson, likte Knocked Up og syntes traileren var artig. Må nok se denne ja Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Knocked Up var da slett ikke så gæærn. Synes Apatow/Rogen-gjengen er et friskt pust i sjangeren. Slackers er alltid bra. Endret 29. april 2008 av CAT-scan Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 Knocked Up var elendig. Jeg har helt seriøst aldri kjeda meg så mye. *frysninger* Jentefilm fra ende til annen, dårlig en óg. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 Ser ut som grei underholdning - Knocked Up var forresten en fin-fin film! Har blitt ganske lei Owen Wilson, da han har blitt brukt litt for mye. Men det er lenge siden jeg har sett noen nye filmer med han i, så får vel gå greit. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 Knocked Up = Jentefilm? Hva? Lenke til kommentar
kalli Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 Sikkert ikke den mest inteligente, tankevekkende filmen, men sikkert fin underholdning Kommer nok til å se den ja Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 Knocked Up = Jentefilm? Hva? Synes Jakoozie skal gi oss numrene til jenter som liker prompe-på-puta-vitser, smale Scorsese-anekdoter, og bong-humor. I tillegg til Katherine Hegl uten mye på seg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Knocked Up = Jentefilm? Hva?Ja det lurte jeg på også... Sist en jente jeg kjenner så knocked up så var hu vettskremt og redd for sex i evigheter etterpå. Selv så satt jeg valpesjuk og lurte på om det var noen parringsvillige jenter i nærheten. Kan ha noe med hvilke livserfaringer man har hehe. On topic: Tror nok det blir til at jeg ser denne også. Endret 29. april 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Ser ut som grei underholdning - Knocked Up var forresten en fin-fin film! Har blitt ganske lei Owen Wilson, da han har blitt brukt litt for mye. Men det er lenge siden jeg har sett noen nye filmer med han i, så får vel gå greit. Wilson prøvde å ta livet sitt i fjor, så det er nok derfor det har vært litt stille rundt mannen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg