No-Mad Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg skal gå til innkjøp av en xbox 360, men lurer på valg angående modell. Jeg ser på elkjøp at det er 1000 kr forskjell på en arcade og pro. Jeg kommer altså til å bruke xboxen til hovedsakelig spilling og ikke som medie-center eller lasta ned så mye. Vi har hd-klar plasma tv og det ser ut som begge maskinene har med en sånn hd-kabel Så altså er det stor forskjell på disse konsollene? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hvis du ikke skal laste ned demoer/DLC/Arcade-spill trenger du ikke harddisk. Da bør du for en Arcade. Men hvis du har lyst til å teste spill før du kjøper de, laste ned DLC eller Arcade-spill må du ha en harddisk. Du må nesten se selv hva du skal bruke den til. Skal du bare spille trenger du kun en Arcade. Hvis du skulle angre veldig, går det an å kjøpe en løs harddisk, men tilsammen blir det dyrere enn hvis du kjøper en Premium-konsoll. Lenke til kommentar
No-Mad Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Takker for flott svar Men er det noen spill som du trenger harddisk for å kunne spille? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Noen spill (Burnout Paradise, Football Manager 08 - muligens fler) trenger harddisk for å spille online, men ingen krever harddisk for å spille offline - såvidt jeg vet. Hvor mye koster konsollene på Elkjøp? På nettet får du Arcade for 15-1600 kroner og Premium for 2000. Verdt å sjekke det også. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) når det gjelder kabel så får du ikke med en hd-klar kabel når du kjøper arcade. hdmi, komponent eller vga kabel kjøpes utenom. (sjekk tven din hva som er best for den.) Endret 2. mai 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Om du ser på Elite så følger det HDMI kabel med i pakken dersom du har bruk for det så kan bli like billig som å kjøpe den i tillegg til en pro versjon. Endret 2. mai 2008 av Lugmeister Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 På Arcade følger det ikke med HD-kabel På Premium/pro/den vanlige følger det med HD-kabel(komponent tror jeg) men ikke HDMI-kabel På Elite følger det i tillegg med HDMI-kabel Alle har HDMI-utgang Min meget pålitelige kilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå