gunnch Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 På eu-kontroll fikk jeg beskjed om at det må skiftes bremseskiver foran og et hjulager bak på min gamle golf 86-mod. Hvor mye kan jeg anta at dette kommer på? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Gjør du det selv slipper du billig unna. Deler til disse får du kasta etter deg i alle slags varianter. Hva slags motor er det? Tenkte bare på dimmen på skivene og om det er ventilert eller ei. Dem tør vel sikkert ta opp mot 1200,- for hjulagerskift og 2500-3000,- for skiver og klosser. Etterkontroll 200,- f.eks Kommer helt ann på hvor i landet du bor dette her så veldig bob bob.. Gjør du det selv klarer du sikkert og komme under 1000 lappen med billigdeler. Ink etterkontroll. Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Du kan sjekke priser på Biltema selv: http://www.biltema.no/search/search_rekdata.asp Montering må du gjøre selv, men det er bare moro. Lenke til kommentar
gunnch Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 takk for svar:) tror ikke at jeg skal prøve på dette selv gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå