kevinedomm Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Heisann! Dreit meg ut på Ebay for litt siden, så plutselig at fraktprisen ble $1000 når jeg skulle sjekke ut, så dette går ikke. Har sendt mail til selgeren og bedt han kansellere, men har ikke fått svar, men det jeg lurte på er; kan han kjøre sånn "dispute" sak slik at jeg blir NØDT til å betale? Har ennå ikke betalt for tingen. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Kan jeg bare få spørre hva du har kjøpt som koster 1000$ å frakte? En traktor? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Nei, Logitech z-5500... Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Nei, Logitech z-5500... Hahah, uff, har flere ganger tenkt på å slå til på en av de auksjonene med småting med fjorten millioner i frakt, for så å si "saksøk" når de blir sure over å ikke få pengene sine. Eneste aberet er at jeg har ikke nok feedback til å kunne ignorere negativ tilbakemelding. La være å betale, og når selger legger inn unpaying bidder notification si ifra om hvor rettferdige fraktprisene hans er. Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 haha så sleipt. nigerianere det da eller? Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 haha så sleipt. nigerianere det da eller? Samme folkene som selger nintendo wii til fire hundre dollar, med knøttliten skrift underst i auksjonen: "Vi gjør oppmerksom på at nintendo wii ikke følger med, denne auksjonen er kun for esken" Amerikanere selvsagt. Nesten like etiske som nigerianerene hva ebay angår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå