Laffe Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 ravi? kan synge og siden han er norsk er han kul? hahaha rap suger uansett hva Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ravi er kul! *dans dans dans åpå bore* Men at Ravi er et par millioner lysår over 50 må du gjøre deg enig i. Syns forresten det er veldig passende med denne videoen i denne tråden: http://www.youtube.com/watch?v=3egtf4rWh_I Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Når kommer versionen med Herborg Kråkevik..? Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 S-r-ex Hiphop er bra! 50cent har noen bra tekster, men er ikke noe særlig. Ravi er den største tullingen noen sinne! Og hvis du er trance fan(som veldig mange Hiphop hatere er) så har jeg bare en ting å si. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hm synes mye av det som blir brukt i trance/hiphop har de samme beatsa som dere kaller det. BARE at de blir brukt anderledes.. Enig med S-r-ex om. Når ble snakking, syning? Men ellers så er jeg uenig om ravi.. MEN bak to OT Spillet ville vært bedre hvis det hadde vært omvendt som mange skriver ;D At man kunne skye på 50cent Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hiphop er bra! Når ble det et allment faktum at hiphop er bra? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Syns forresten det er veldig passende med denne videoen i denne tråden: http://www.youtube.com/watch?v=3egtf4rWh_I Hehe, det der var jo faktisk litt artig Endret 6. mai 2008 av Mala Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Nå begyner vel denne tråden å spore litt av emne her. Kan ikke folk diskutere spillet istedet for å diskutere om Trance makes you a fucking idiot eller ikke Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ingen kan noengang si at 50 Cent har gode tekster. Kjenner folk som liker HipHop og Rap og alt det der, men ingen liker tekstene til 50 Cent. Han har kanon melodier og vanvittig kule beats, men tekstene hans går ut på drikking, penger, damer og sex. Ikke at det er direkte negativt ettersom mange 80-talls rockeband også synger om dette, men nei, han har ikke bra tekster samme hvordan man ser på det. Jeg sier ikke at Rap suger eller noe, og synes dere burde slutte med den diskusjonen. Folk har forskjellig musikksmak. Ikke tråkk på den. Når det kommer til at "trance makes u and idiot" så synes jeg at det er en forvridd, tom og idiotisk påstand. Man kan jo, logisk nok, komme i transe av trance, og jeg vil tro at det er det påstanden bygger på. Når det kommer til spillet ser det jo passe gøy ut, men historien til "Sofie og vennene hennes" er jo mer gjennomtenkt. ~Torstein Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hiphop er bra! Når ble det et allment faktum at hiphop er bra? Off-topic: Når ble det et faktum at en bestemt sjanger innen musikk og underholdning er bedre enn alt annet? Og en ting til, siden når hadde denne tråden «Flame hiphop for all it is» som emne? Musikk, som alt annet, handler om hva man liker, har sansen for og hvordan ens smak er. Noen liker f.eks. «Metropolis», andre ville muligens gjespet seg gjennom hele filmen. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 EPIC!!! Han som gjorde det fortjener jaggu litt "cred"! @Kennet_H: Jeg hører litt på trance, men koser meg ellers med diverse klassisk, metall, svartmetall, rock, pop,. Cher er faktisk ikke ille, ABBA kan pent godtaes, Tina Turner liker jeg faktisk, jeg har noe hardstyle techno liggende, jeg hører faktisk på det meste. Utenom en stor del av VG-lista og danseband, vel å merke...men la oss nå ikke snakker mer om det... Lenke til kommentar
ultraaa Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Du vet du er gangster når du betrakter baseball-cap og joggesko som kurant utstyr for small-scale krig i midtøsten. haha Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Off-topic: Når ble det et faktum at en bestemt sjanger innen musikk og underholdning er bedre enn alt annet? Det har aldri vært det, det er det jeg ville fram til.Og en ting til, siden når hadde denne tråden «Flame hiphop for all it is» som emne? Den handler om en "rapper" som har hovedrollen i et spill med en latterlig historie og middelmådig gameplay. Det er nærmest en selvfølge at alle anti-hiphop fanatikerne samler seg rundt denne tråden som fluer rundt et råtnende kadaver. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Hiphop er bra! Når ble det et allment faktum at hiphop er bra? Off-topic: Når ble det et faktum at en bestemt sjanger innen musikk og underholdning er bedre enn alt annet? Og en ting til, siden når hadde denne tråden «Flame hiphop for all it is» som emne? Vel, det hadde vært det samme om det hadde vært en satanist/metal dude med hvitkrem(eller ikke) klæset over hele trynet, med langt svart hår løpans rundt med jævla pistol;p Ville vært like mye hetset. (pff NEI. Folk som sminker seg hvit++ behøver ikke å være satanistiske eller no form for satantilhenger/sympatisør eller whatsoever) Endret 6. mai 2008 av laffe Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Det hele koker ned til at 50 er en elsk/hat-person. Enten digger du ham eller så synes du musikken hans er noe ræl. Personlig mener jeg sistnevnte. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Eg har faktisk opplevd fyren Live på Quarten Meget god stemning var det i det minste ^^ Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Vel hva blir det neste? Kurt tar på seg oppdraget å redde hjemmbyen sin, opplev Bergen i digital versjon mens du hjelper Kurt i oppgaven å rydde Bergen fra den gale Torskemafiaen som under sitt skalkeskjul, fisketorget, faktisk selger sunn fisk til Bergensere. Comming to a store near you. Men dette beviser vel en ting i en diskusjon som har pågått veldig lenge her på forumet. Mange har vært i den oppfatningen at spill som selger et fluss med kopier er de virkelig gode spillene, er alt for mange som har bladd opp tall med hvor bra et spill selger og klasker i vei hvor bra det spillet er. Vel et spill som fikk slakt over hele linja men samtidig solgte nok til å lage en oppfølger med en suppehistorie tynnere enn erstatningskaffen fra 2 verdenskrig, er da et bra spill? Skal vel ikke skjønne det. Historien i dette spillet lukter værre enn dagenderpå jobben i skåla, den innehaver en hovedperson som får Ingrid Espeli til å virke mer gangster (kjærringa jukser på forehand, hvor kult er ikke det?) og ikke minst er en oppfølger til et spill som fikk mer slakt enn en gjennomsnitlig norsk slaktegris. Min tro på dette spillet er 0, såre enkelt. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Skal spillet få helt elendig karakter bare fordi det lukter gymsokk av historien? Gameplayet kan jo være utrolig bra, og det må også telle. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 I mine øyner skal gameplayet vær meget bra før at jeg ser bort fra historien. Gears of War f.eks har et meget godt gameplay men en skranten historie synes jeg, det er et bra spill men fenger meg ikke i lengden. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Online-delen til Gears of War fenger i lengden. Jeg synes historien i et spill er viktig, men jeg gidder ikke spille gjennom et spill mange ganger uansett. Så om det fenger i lengden har ikke så mye å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg