Gå til innhold

Sniktitt: 50 Cent: Blood on the Sand (PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husk at ironi i de fleste tilfeller ikke gjør seg særlig bra på et averbalt internettforum hvor eneste kommuniksjon er skriftlig. Ironi formidles som oftes via tonefall og kroppsholdning, og det er ikke like enkelt å oppfatte disse på et internettforum :dontgetit: ...

Lenke til kommentar

Lukter en 10'er lang vei her! :!:

Er ikke mange av disse hiphopgangstahs jeg har noe til overs for. Heller ikke 50 Cent.

Hvor mye har han egentlig med produskjonen av spillet å gjøre?

Godt gjort å hoppe ut av et styrtende helikopter også. Gangsta>Gravity

Kan jo ikke være så vanskeligt. Spesielt ikke når du er en super atletisk gangstah from teh hood der de gjør slikt daglig. :innocent:

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

hehe, hører for meg Fiffy: "Ååå! Nå blir jæi shempe sur assa! Jæi vil ha pengene mine nååå! Ååå! Jeg vi ha de nÅÅÅ!" :p

Tror faktisk ikke spillet hadde hvert så verst om man bare hadde gjort litt om på historien og byttet ut slæsken Femti Sendt med en kulere hovedperson...!

Lenke til kommentar
Syntes det ser bra ut jeg, endelig et spill man kan få ut litt aggresjon i :p og hvorfor hater alle 50 cent a?

Se igjennom musikkvideoene hans, så skjønner du fort det. Du kan også høre på sangene hans.

Og det finnes mange andre spill du kan få ut aggresjon i, selv om selve spillet ikke ser så verst ut hadde det ikke vært for 50 Cent.

Lenke til kommentar

Spør du meg likner dette Solier of Fortune: Payback uten den blodige volden men med 50 Cent i hovedrollen. Men uansett, vi må for all del ikke glemme alle de råbarske positurene til vår sinte venn som nå skal rydde opp i midtøsten under tittelen "Blood on the Sand" besmykker seg med. Se bare her:

utennavngo0.jpg

Lekkert!

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Hvem var det som hadde "Retards Attempting Poetry" i siggen sin igjen?

Seriøst, rap suger, 50¢ suger, alle rappere suger, uten unntak...OK da, Ravi er kul, men han er Norsk og kan synge. MAN SYNGER IKKE NÅR MAN SNAKKER!!!

Angående spillet, så blir det nok enda en kalkun. Men å kunne plaffe ned Vikingarna og Ole Ivars...det...kunne blitt epic...eller så hadde en expansion til Assassins hvor man knerter rappestjerner blit konge! :lol:

Vedder 500 av postcounten min på at spillet for 3 eller 4 av Gamer.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...