Fisker Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Han kan være bossen på slutten. Se for deg spillet: Du starter med å skyte alle de norske, elendige rapperne, bygger deg opp over, kommer til Hollywood og tar Eminem og gjengen, til slutt ender du i Midt-Østen for å ta den store gangsteren: 50 Cent. Jeg hadde glatt kjøpt det spillet. Lenke til kommentar
2ska Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 "Etter konserten får ikke artistene de pengene de skal ha, og blir sure." HAHAHA x 28 000 000 000 der ser vi hvor grisk mannen er. synd at grafikken så bra ut Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Ble imponert over hvordan fiendene som forsvarte det helikopteret kaster fra seg våpnene sine og spawner foran Fiffy på magisk vis med en gang han slang vekk geværet sitt. Han er til og med så gangster at han ikke tar skade av et hagleskudd avfyrt på kloss hold! Lenke til kommentar
RyanLennox Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Det hadde vel ikke gjort deg noe om det kom ut på PC? Jo, det slipper å fylle hylleplass i PC-hylla og fått meg i dårlig humør når jeg er innom en spillsjappe Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Du vet du er gangster når du betrakter baseball-cap og joggesko som kurant utstyr for small-scale krig i midtøsten. I krigen mot Afghanistan var faktisk joggesko vanlig brukt av sovjetiske soldater, da de passet bedre til fjellandskapet enn tunge combat boots. Lenke til kommentar
2ska Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 blir ikke det samme å være i krig med joggesko.. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Basketball-caps derimot... Den er sikkert skuddsikker, Fiffy kan selvfølgelig ikke dø av headshots. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 50 Cent: Blood on the Sand ser ikke så ille ut. Vel nå har jeg hørt det og. Det neste blir vel snøballkrig i helvette og et oppslag i verdenspressen at Paven nappet løk i Vatikanet. I dont belive this. Bare for kontrollens del, er dere ved Gamer.no helt sikker på at Marius Jentoftsen ikke har blitt utsatt for noe ulovelige stoffer? Med all snakk om disse canabis plantasjene som blir avdekket i oslo området må jeg bare beklage men, jeg ville fått han til å tisse på et glass for å være helt sikker. Hvem vet, kanskje han har tatt opp gartneryrket han og Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Basketball-caps derimot... Den er sikkert skuddsikker, Fiffy kan selvfølgelig ikke dø av headshots. ironi Det er jo for å ikke få sola i øya da-ah /ironi Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 50 Cent: Blood on the Sand ser ikke så ille ut. Vel nå har jeg hørt det og. Det neste blir vel snøballkrig i helvette og et oppslag i verdenspressen at Paven nappet løk i Vatikanet. I dont belive this. Bare for kontrollens del, er dere ved Gamer.no helt sikker på at Marius Jentoftsen ikke har blitt utsatt for noe ulovelige stoffer? Med all snakk om disse canabis plantasjene som blir avdekket i oslo området må jeg bare beklage men, jeg ville fått han til å tisse på et glass for å være helt sikker. Hvem vet, kanskje han har tatt opp gartneryrket han og La nå stakkaren få være i fred Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 haha, fy faen. Er det mulig, dette virker som han vil gjøre seg selv om til en James Bond liggnende type eller noe, snart kommer vel filmene å-.- Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Syns egentlig dette burde vekke meir oppsikt ein GTA før 100`ede gang( seriøst, det begynner å bli litt early 2k dette her). Her har man faktisk ein stor stjerne, ein lys levende person digitalisert til å utføre mengder med drap på strak arm. Tenk på all den fansen som kanskje til syvende og sist ser lyset Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg skulle gjerne spilt spillet hvis rollene var byttet, og jeg fikk skyte på 50 Cent. I Assassins Creed stil, hvor du skal finne og knerte alle verdens rapstjerner. Og hadde første expansion lagt til danseband så hadde i hvert fall jeg vært solgt Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Ble imponert over hvordan fiendene som forsvarte det helikopteret kaster fra seg våpnene sine og spawner foran Fiffy på magisk vis med en gang han slang vekk geværet sitt. Han er til og med så gangster at han ikke tar skade av et hagleskudd avfyrt på kloss hold! Haha. Det syntes jeg var morsomt også. Når han kastet fra seg våpenet, gjorde alle de andre det samme. Helt i tråd med FIFA sine fair play-konvensjoner. I krigen mot Afghanistan var faktisk joggesko vanlig brukt av sovjetiske soldater, da de passet bedre til fjellandskapet enn tunge combat boots. Som den gode amerikaneren 0.5$ er, blir han sikkert fryktelig irritert dersom du sammenlikner ham med de fæle kommunistene. La Swordfish eller hvem det nå er se det bildet, så skal du se de bytter ut joggeskoene hans med combat boots - prydet med små, star spangled banners - før uken er omme. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Herregud, så jævlig! Endret 30. april 2008 av :--{D Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg skulle gjerne spilt spillet hvis rollene var byttet, og jeg fikk skyte på 50 Cent. godt sagt, kansje det er mulig å sprenge seg selv i lufta eller dø på andre spetakulære måter, samle masse sprengstoff stille seg på toppen og sprenge det. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 kansje det er mulig å sprenge seg selv i lufta eller dø på andre spetakulære måter, samle masse sprengstoff stille seg på toppen og sprenge det. Hvis det er alt du har tenkt å gjøre, kan jeg gratulere deg med at du hadde sløst bort gode penger. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 50 Cent og G-enheten er en plass i Midtøsten for å holde en konsert. Etter konserten får ikke artistene de pengene de skal ha, og blir sure. Like søtt og sjarmerende som en skolestil fra sjette klassen. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg har lest et sted at 50 Cent blir sur fordi de stjeler diamanthodeskallen hans... Det var jo passe harry. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg