Yakamaru Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Vel, hvis jeg IKKE løfter opp dasslokket, blir det ikke godt å sitte der når du skal drite et par timer senere. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Selv om doringen er ren byr det meg imot å sette meg naken ned på samme sted som andre har sittet nakne. Så du står når du driter også? Hehe lurer på det samme Ekte rockere driter ikke. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg sitter selv når jeg pisser så det er ikke nødvendig eller behagelig å løfte ringen. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg sitter selv når jeg pisser så det er ikke nødvendig eller behagelig å løfte ringen. Du slipper prostata- kreft.. Også mister du muligens verdigheten din? Neida, men jeg mener; hvorfor sitte når man kan stå? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Det er kanskje det dummeste spørsmålet jeg har hørt, vel, på noen timer, i hvert fall. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Vi gutter er så velsignet at vi kan stå å tisse, og da synes jeg vi skal utnytte dette! Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Selvfølgelig løfter jeg opp toalettringen. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Always. Tar meg 2 sekunder, og så sparer jeg nestemann for torturen med å vaske opp.. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Tar bare dushodet og setter varmt vann over delene... Virker kanskje ikke perfekt. Men siden hybelen har dusjen så nært dassen så gjør jeg det... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Det er kanskje det dummeste spørsmålet jeg har hørt, vel, på noen timer, i hvert fall. Men så er jo gutter som sitter når de tisser det mest sjarmerende du vet og da... Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg klarer ikke sitte å pisse med mindre jeg skal noe annet samtidig, føles bare.. rart rett og slett Offentlige toaletter tar jeg ikke på, det er så mange ekle mennesker der ute i verden. Må jeg bruke en så er det MYE dopapir på ringen og dopapir når jeg skal ta i håndtak/trekke ned. Høres kanskje litt rart ut men jeg har sett mye rart på senter toaletter. F. eks en dame som satt på huk oppå doen innpå guttedassen med døre oppe til båsen. Hu satt ikke på ringen, der hadde hun føtta sine. Da var det bare å ta helomvending ut av den doen og holde seg! Faen til rare folk Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 lol, var tilfeldigvis ikke en asiater? Veit de har noen rare doer hvor du må sitte på huk XD Lenke til kommentar
Sink Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Løfter alltid opp ringen, men aldri ned igjen etterpå. Lenke til kommentar
eberland Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 http://www.offbeatearth.com/unusual-bathroom-signs/ Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 seff løfter eg ringen , legger ikke ned dog Lenke til kommentar
frentix Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Her i huset går aldri ringen opp (med mindre man vasker dassen). Jeg tørker heller om det går litt galt. På besøk hos andre løfter jeg den, unntatt på offentlige toaletter , der tar vel de fleste papir rundt ringen eller setter seg på huk når dem må drite. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 På skolen løfter jeg ringen med foten, vil ikke ta i den med hendene, kan jo aldri vite hva som har vært borti der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå