Gå til innhold

Gutter: Løfter dere opp toalettringen?


WD40

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Feminint? Haha, maskuliniteten sit djupt hos enkelte, håplaust djupt. :p

 

Etter å ha lest litt i denne og andre tilsvarende tråder er jeg relativt overbevist om at det er skadelig å vokse opp hos alenemødre, virker på mer enn en måte som om dagens unge menn er i ferd med å bli jenter med utovertiss.

 

Ok, let the mud slinging begin :p

Lenke til kommentar
Du rister, og står ein halvmeter frå målet, er det verkeleg alle som presterer å treffe 100% på den måten?

 

Jepp, selv om man har en meter med "brannslange" er det fullt mulig bare man er treffsikker nok og noen lunde edru :p

Då får du ikkje ut alt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Risting er jo bare griseri. Man må dra for at ikke alt skal spres utover toalettet, samt bukse og sko som er mest utsatt.

 

Er det noen som har forsøkt knestående da ? Da får man redusert den farlig lange avstanden til et minimum, og er nesten garantert fulltreff uansett om strålen er ukontrollerbar. I tillegg slipper man bekymre seg for å være jente :) Beste måten som fins!

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

Løfter opp ringen, og legger på plass BEGGE, dvs så doen er IGJEN etter bruk. Dette fordi jeg er motstander av å legge ned kun det ene setet til damene.. Er da ikke riktig at vi på død og liv skal det når de ikke gjør noe..

 

Så i heimen er det krav om at alt skal ned etter dobesøk, det får kona bare finne seg i.

Lenke til kommentar

Angående risting

Det virker som om noen tror at hele badet blir spruta ned hvis man rister. Det kommer kanskje to dråper ekstra. Hvis en av dem mot formodning skulle treffe gulvet gjør varmekablene under flisene kort prosess. Hvis ikke du har varmekabler er en rask sveip med sokken mye greiere enn å sette seg ned.

Lenke til kommentar
hehehe. som førstemann som innrømmer det, Jeg sitter... (jeg og bror ble tvunget av mor når vi var mindre, sitter igjen som vane) Men kunn når jeg er hjemme, er jeg borte står jeg. Og seff løfter ringen

Henger meg på han her jeg :)

I tilleg legger jeg ned selve lokket også.

Endret av Bennythen00b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Løfter den selvsagt ikke opp. Sitter og pisser hehe

 

Neida, løfter den opp og så feller jeg den ned når jeg er ferdig sammen med lokket. Noe som provoserer meg er faktisk når ring og lokk står og gaper over hølet.

Lokket er der for å brukes. Ser mer delikat ut for neste person også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...